הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשידור חי: חזאי 'פוקס ניוז' הציל אישה מהצפות כתוצאה מהוריקן הלן
החזאי בוב ואן דילן הוא ללא ספק גיבור היום, שכן בזמן שסיקר את השפעות הסופה העוצמתית, הוא שמע אישה צועקת מתוך הרכב שלה שנתקע באמצע ההצפה

מטאורולוג מזג האוויר של רשת החדשות 'פוקס ניוז', בוב ואן דילן, מצא את עצמו במרכז משימת חילוץ מסוכנת במהלך הוריקן הלן.

התנאים הדרדרו במהירות בשעות הבוקר המוקדמות סביב אטלנטנה, כשמיליונים נתונים תחת איומי הצפות קטלניות בשל הוריקן הלן, שפגע בעוצמה 4. בבוקר יום שישי, העיר הוצבה תחת מצב חירום מפני הצפות פתאומיות לראשונה אי פעם, כאשר אטלנטה חוותה את שלושת הימים הרטובים ביותר שלה ב-104 השנים האחרונות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בעת סיקור של תוצאות הסערה, ואן דילן, עיתונאי מהאזור, שמע את קריאות העזרה הנואשות של אישה לאורך נחל פיץ' טרי. היא נסעה לתוך מי ההצפה ונלכדה ברכבה, ממש לפני זריחה.

"פשוט הנחתי את המיקרופון והתקשרתי ל-911", אמר העיתונאי. "אני יודע שהם עמוסים מאוד, אז חיכינו בערך חמש דקות. היא התחילה להילחץ קצת יותר כי המים המשיכו לעלות גבוה יותר".

ללא היסוס, ואן דילן צעד לתוך המים שהגיעו עד לחזה שלו, והתמודד עם זרמים חזקים כדי להגיע אל האישה. הוא משך אותה לבטחה, ונשא אותה על גבו דרך מי ההצפה לאזור מבטחים, יבש סמוך.

 

 

"המים היו בערך 80 מעלות פרנהייט. זה לא קר, אבל אני קופא כרגע", ואן דילן אמר. "היא ישבה שם לבדה, חגורה בתוך הרכב. אז אני יודע שהיא סבלה מהקור".

למרות הסכנות שהקיפו אותם במים, ואן דילן נשאר רגוע וממוקד במשימת החילוץ של האישה. כשהוא נשא אותה למקום מבטחים, הוא דיבר עם עמיתיו בשידור חי מול המצלמה לאחר שתיעד את מאמצי החילוץ.

למרות שמעשה האומץ האישי שלו לא נשאר ללא התייחסות, הוא נשאר צנוע, והתעקש שכל אחד במצבו היה עושה את אותו הדבר.

"בעלה אסף אותה, והיא בסדר גמור", ואן דילן אמר. "אבל הסיפור עכשיו לא מתמקד בי, אלא הופך לעסוק בכמות ההצפות שראינו. אני מתכוון... כמויות מדהימות שמגיעות".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE