הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צה"ל מאשר: חסן נסראללה חוסל בתקיפה בביירות
שעות אחרי תקיפת חיל האוויר ברובע הדאחייה שבלב בירת לבנון, הצבא אישר רשמית כי מנהיג ארגון הטרור חזבאללה חוסל לצד בכירים נוספים

מנהיג חזבאללה חסן נסראללה נהרג בתקיפת צה"ל על מטה ארגון הטרור בלב ביירות ביום שישי – כך אישר צה"ל בבוקר יום שבת.

כמעט 32 שנים לאחר היווסדו של ארגון הטרור הלבנוני, מנהיגו, חסן נסראללה, נהרג לצד עלי קארקי, מפקד חזית הדרום של חזבאללה, וכן מפקדים נוספים בארגון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

חיל האוויר הישראלי תקף את המטה המרכזי של חזבאללה שנמצא ברובע הדאחייה, זאת בזכות מודיעין מדויק. המטה היה ממוקם מתחת לקרקע, מתחת לבניין מגורים בבירת לבנון.

המרטכ"ל האלוף הרצי הלוי אמר בהצהרה לאחר ההודעה הרשמית כי "זה לא סוף ארגז הכלים שלנו. המסר הוא פשוט – כל מי שמאיים על אזרחי מדינת ישראל, נדע להגיע אליו".

"בצפון, בדרום, גם במקומות יותר רחוקים. אנחנו בסופו של דבר אחרי תקופה ארוכה של הכנה, של הרבה מאוד יכולות ללבנון, והתחלנו לממש. גם התקיפה הזו הוכנה במשך זמן רב, והיא יצאה בזמן הנכון בצורה מאוד חדה. ואנחנו עכשיו עוברים להכין בצורה מאוד חדה גם את הדברים הבאים. אנחנו במוכנות שיא בכל הגזרות. כל הכוחות, כולל חבירה לארגונים האחרים, מוכנות מאוד טובה", אמר הרמטכ"ל הלוי.

 

 

 

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי הכריז כי מבצע חיסולו של נסראללה קיבל את השם 'מבצע סדר חדש'. 

בהודעה, דו"צ כתב: "במשך 32 שנות כהונתו של נסראללה כמנהיג ארגון הטרור חיזבאללה, הוא היה אחראי לרצח של אזרחים ישראליים וחיילים רבים, ולתכנון והוצאה לפועל של אלפי פעולות טרור נגד מדינת ישראל וברחבי העולם. נסראללה היה מקבל ההחלטות המרכזי והמאשר הבלעדי של החלטות אסטרטגיות-מערכתיות, ולעיתים גם החלטות טקטיות בארגון".

"ארגון הטרור חיזבאללה והעומד בראשו חסן נסראללה, הצטרפו ב-8 באוקטובר למלחמה נגד מדינת ישראל. מאז חיזבאללה המשיך את התקפותיו נגד אזרחי מדינת ישראל, וגרר את מדינת לבנון והאזור כולו להסלמה. צה״ל ימשיך לפגוע בכל מי שיקדם ויעסוק בטרור כנגד אזרחי מדינת ישראל".
 
 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE