הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מתנצל בפני תושבי לוס אנג'לס": בעל שתי האחוזות שנכבשו על ידי פולשים - מבטיח לתקן את המצב
שני נכסים ריקים בהוליווד הילס משכו אליהם עבריינים והקירות כוסו לחלוטין בגרפיטי, מה שהיווה פגע עבור תושבי האזור. הבעלים הבטיח להחזיר את כספי המסים שהושקעו לאבטחת המקום

בעל שתי האחוזות בהוליווד הילס שנכבשו על ידי פולשים וכוסו לחלוטין בגרפיטי - הוציא התנצלות והבטיח לתקן את המצב.

"אני רוצה להתנצל בפני תושבי לוס אנג'לס, ובמיוחד בפני השכנים שלי. מה שקרה לשני הנכסים שבבעלותי הוא בלתי מקובל, ולא משנה מה גרם לכך, אני בעל הבתים", אמר ג'ון פאוורס מידלטון, מפיק הקולנוע ובנו של בעל הפילדלפיה פיליז, ג'ון אס. מידלטון, בהצהרה שנשלחה ל'פוקס ניוז'.

"אני גם רוצה להבהיר את העובדות – הרבה מהסיפורים השמיטו פרטים חשובים", המשיך מידלטון.

משטרת לוס אנג'לס סיפרה קודם לכן ל'פוקס ניוז' שאזור ההוליווד הילס קיבל והגיב ל-17 קריאות לבלוק 1700 של דרייב סאנסט פלאזה עד כה השנה. המחלקה אמרה שהיא קיבלה 8 קריאות על חשודים בהסתננות, 6 קריאות לחשודים אפשריים בפריצה ושלוש קריאות בנושא ונדליזם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנכס בהוליווד הילס | צילום: רויטרס

 

בהצהרתו, מידלטון אמר שלשני הבתים היו מנהל נכסים ו/או אבטחה, כולל אבטחה ניידת.

"תפסנו או סיכלנו ניסיונות פריצה רבים, כולל פולשי גרפיטי בשני הבתים. אבל התוקפים, במיוחד הפולשים, היו נחושים, ואנשי האבטחה שלנו היו עמוסים", המשיך מידלטון.

חברת המועצה של לוס אנג'לס, ניתיה רמן, סיפרה קודם לכןשהם עוקבים מקרוב אחר שני הבתים ועובדים עם מחלקת המשטרה המקומית כדי לטפל בבעיות בשני הבתים.

"המשרד שלנו היה בקשר הדוק עם LAPD וכן עם מחלקת הבנייה והבטיחות בנוגע למצב המתמשך בשני הנכסים, 7571 דרייב מולהולנד ו-1754 נורת' סאנסט פלאזה דרייב. שני הנכסים בבעלות אותו אדם, שהוא בהפרה חמורה של החוק", אמרה רמן בהצהרה.

מידלטון אומר שהוא כעת שיפר את האבטחה - 24/7, חמושה - בשני הנכסים ויש לו מספר צוותי צביעה, בנייה וצוותים אחרים בשני הבתים שעובדים על ביצוע תיקונים.

 

הנכס בהוליווד הילס | צילום: רויטרס

 

"אני עושה את המיטב שלי כדי לאבטח את הבתים ולתקן אותם, בכוונה למכור כל אחד מהם בהקדם האפשרי. אני מאוכזב לציין שלמרות שעבדתי בשבוע זה לצבוע מחדש מעל הגרפיטי, פורצים עדיין הצליחו להיכנס ולצבוע מעל הקירות שנוקו. בהתחשב בהתמדתם של המפרי חוק רבים, זה מאבק", אמר מידלטון.

"מה שקרה לנכס שלי הוא פלילי, ואני מקווה שכל מי שנתפס יועמד לדין לפי מלוא החוק. אף אחד בלוס אנג'לס לא צריך להתמודד עם פולשים וונדליזם חסרי שליטה", המשיך מידלטון.

בנוסף לתיקונים, מידלטון הוסיף שהוא גם יפצה את הקהילה על כל דמי האגרה שהטילו על התושבים בגין הבתים שלו.

"אני גם אחזיר את כל כספי המיסים ששולמו על גידור, אבטחה או חסימת הבתים ואשלם את כל חשבונות המס. אני רוצה להודות לעיר לוס אנג'לס על העבודה איתי לתיקון מצב נורא זה", אמר מידלטון.

 

מידלטון, האב והבן

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE