הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חומרים להכנת פצצות התגלו ברשות האיש שפוצץ תיק עם חומר נפץ השבוע בבית משפט בקליפורניה
בחיפוש במכוניתו של מקגווייר שהתכוון להרוג שוטרים ושופטים, נמצאו תחמושת, אקדח זיקוקים, זיקוקים, רובה ציד, רובה, מכשיר שנחשד כפצצה ו-10 בקבוקי תבערה

גבר בן 20 בשם נתניאל ג'יימס מקגווייר הואשם ביום שישי בעבירה פדרלית לאחר שלכאורה הפעיל פצצה בלובי של בית משפט במחוז סנטה ברברה, קליפורניה. על פי מסמכי בית המשפט, מקגווייר התכוון להרוג שוטרים ושופט עליון כחלק מההתקפה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תמונות של תוצאות פיגוע הפצצה וכלי נשק נוספים בקשר לתיק הפלילי הפדרלי נגד גבר ממחוז סנטה ברברה שהואשם בהפצצת בית המשפט בסנטה מריה ביום רביעי, שבה נפצעו חמישה אנשים.

 

האירוע התרחש ביום רביעי, כאשר מקגווייר הגיע לבית המשפט בסנטה מריה כדי להתמודד עם האשמה בעבירת נשק. במקום זאת, הוא זרק תיק לתוך הלובי שהתפוצץ, תוך שהוא צועק "חירות או מוות". הפיצוץ פצע לפחות חמישה אנשים וגרם נזק לפנים הבניין.

רשויות האכיפה הצליחו לתפוס את מקגווייר כשניסה להיכנס למכונית פורד מוסטנג אדומה שחנתה בחוץ. בזמן מעצרו, הוא צעק כי הממשלה לקחה את נשקיו וכי על כולם להילחם ולהתמרד.

בחיפוש במכוניתו של מקגווייר, השוטרים מצאו תחמושת, אקדח זיקוקים, זיקוקים, רובה ציד, רובה, מכשיר שנחשד כפצצה ו-10 בקבוקי תבערה. הוא סיפר לסוכני ה-FBI כי התכוון לאסוף את הנשקים ובקבוקי התבערה ממכוניתו ולהיכנס שוב לבית המשפט כדי להרוג שופט.

בחיפוש בביתו של מקגווייר, הרשויות מצאו מרשמים לחומרי נפץ, פחית ריקה עם מסמרים מודבקים לצדה החיצוני, ושקית המכילה גפרורים, אבק שריפה וזיקוקים. סוכן FBI ציין כי הרכיבים יכלו לשמש להכנת פצצה.

מקגווייר נעצר בעבר ב-28 ביולי כשנמצא נושא אקדח טעון לא רשום. הוא סיפר לרשויות כי אם יחפשו במחשב הנייד בביתו, ימצאו "רשימת תלונות ופרידות ממשפחתו וחבריו".

התובע הפדרלי מרטין אסטרדה תיאר את מעשיו לכאורה של מקגווייר כ"מצמררים", וציין כי הוא לא רק פצע חמישה אנשים וטראומטיז רבים אחרים, אלא גם החזיק במצבור נשק שהיה מאפשר לו לגרום להרס גדול עוד יותר אילו לא היה נעצר.

הרשויות מאמינות כי זהו אירוע מקומי הכולל תושב מקומי עם תלונה מקומית. מקגווייר צפוי להופיע בבית משפט פדרלי בלוס אנג'לס כדי להתמודד עם האשמה בגרימת נזק זדוני לבניין באמצעות חומר נפץ.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE