הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הטענות על אלימות מצד בראד פיט: אנג'לינה ג'ולי מפסיקה את המאבק המשפטי
הכוכבת ההוליוודית משכה את התביעה נגד משרד המשפטים האמריקאי וה-FBI, אחרי דרשה מהם לקבל את מסמכי החקירה שנסגרה נגד בעלה לשעבר

אנג'לינה ג'ולי מסיימת את המאבק המשפטי שלה נגד משרד המשפטים האמריקאי וה-FBI בנוגע למסמכים הקשורים לתקרית המטוס לכאורה משנת 2016, שבה היה מעורב בעלה דאז בראד פיט.

תחת השם הבדוי "ג'יין דו", ג'ולי בת ה-49 ביקשה בשנת 2022 במסגרת חוק חופש המידע (FOIA) שמסמכי ה-FBI על התקרית יימסרו לה.

מסמכי בית המשפט שהושגו על ידי מגזין PEOPLE מציינים כי הכוכבת ההוליוודית ביטלה את התיק ביום רביעי, 25 בספטמבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המסמכים המצונזרים שג'ולי חיפשה פירטו עימות שאירע לכאורה ב-14 בספטמבר 2016 בין פיט, כיום בן 60, לבין אשתו דאז - שהתרחש ימים ספורים לפני שג'ולי הגישה בקשה לגירושין, ובכך סיימה מערכת יחסים שהחלה בשנת 2005.

מאז הם עברו מאבק משפטי מר על עניינים פיננסיים ובעיקר משמורת על ילדיהם מדוקס, 23, פקס, 20, זהרה, 19, שילה, 18, והתאומים בני ה-16 ויוויאן ונוקס.

דווח כי ילדיהם נכחו בעימות במטוס פרטי שגרם למחלקת שירותי הילד והמשפחה של לוס אנג'לס וה-FBI לחקור את פיט. מקור אמר באותה עת כי פיט הפך "אלים מילולית ופיזית" עם אחד מילדיהם, דבר שהשחקן הכחיש.

מאוחר יותר בשנת 2016, ה-FBI את החקירה ללא אישומים נגד פיט וגם DCFS סיים את חקירתו, ללא ממצאים של התעללות.

במהלך המאבק המשפטי המתמשך על יקב שאטו מירבל וחברת היין הצרפתית שלהם, ג'ולי הגיבה לתביעה משנת 2022 מצד בן זוגה לשעבר עם פרטים על התקרית הנטענת, כולל שפיט "חנק את אחד מהילדים והכה אחר בפנים". מקור מקורב לפיט אמר למגזין 'פיפל' באותה העת: "זה עצוב מאוד שהיא ממשיכה לחזור, לעדכן ולדמיין מחדש את הסיפור המומצא של אירוע שקרה לפני 6 שנים, תוך הוספת מידע שאינו נכון לחלוטין@/

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE