הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קטמין בשווי 3 מיליון דולר: אישומים קשים נגד עובדי דלתא איירליינס
שני עובדי חברת התעופה האמריקאית בנמל התעופה JFK שבניו יורק, מואשמים כי הבריחו לפחות 10 פעמים כמויות גדולות מאוד של סמים

שני עובדי חברת דלתא איירליינס נעצרו בגין הברחת סם מסוג קטמין בשווי של יותר מ-3 מיליון דולר, זאת דרך נמלא התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי. כך התירו לפרסום הרשויות הפדרליות.

ליאנדרו אליין ופביאן איניס נתפסו לאחר שנצפו, לכאורה, לוקחים תיקי גב ומזוודות מטיסה שהגיעה זה עתה ב-19 בספטמבר. הם טענו את המזוודות על רכב הובלת מטען לפני שהעבירו אותן לאזור נטוש במסלול, לפי מסמכי בית המשפט.

לאף אחד משני העובדים האלה לא הייתה הסמכות להסיר מזוודות, ואליין לא הוקצה להשתמש ברכב המטען באותו זמן, אמרו הרשויות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

חוקרים ממחלקת הביטחון הלאומי של ארצות הברית זיהו את אליין, בן 38 מברוקלין, ואת איניס, כשהם מתקרבים לטיסה 219, שהגיעה מקופנהגן, דנמרק, ולאחר מכן פשטו עליהם לאחר שהשניים התחיל לפתוח את התיקים, לפי מסמכי בית המשפט.

הם גילו שבכל תיק גב היו מספר שקיות פלסטיק שקופות המכילות חומר לבן מקריסטל, שבדיקות שדה אישרו כקטמין. השניים נתפסו עם 134 פאונד של הסם, בעל ערך של 3 מיליון דולר בשוק השחור, אמרו קצינים.

ארבע מהמזוודות נשאו תגי מזוודה עם שמות של שני נוסעים שונים מטיסה 219, אמרו התובעים במסמכי בית המשפט הפדרלי בברוקלין. התלונה לא ציינה אם הנוסעים היו חלק ממבצע ההברחה, אך אמרה שאליין ואיניס עבדו עם אחרים.

"נראה שהשקיות אוחסנו בתוך המזוודות. מישהו מהצד השני ודאי שם את השקיות במזוודות לאחר שעברו את המכס", אמר מקור ל'פוסט'. "נראה ממש כמו עבודה מבפנים".

צוות דלתא אמר לחוקרים שלא הייתה "סיבה לגיטימית" לאליין ולאיניס להוביל מזוודות או להוציא את תכולתן של השקיות, אמרו הפדרלים במסמכי בית המשפט.

איניס הודה לכאורה "שעשה זאת לפחות 5 עד 10 פעמים בעבר" עם אליין ו"ידע שהשקיות מכילות סמים על סמך שיחות עם אליין, אך לא ידע את סוג הסם", כך אמרו הרשויות במסמכים משפטיים.

 

 

הוא קיבל על כך תשלום של "בערך 4,000 עד 5,000 דולר לטיסה", אמר איניס לפני שנעצר, לפי הרשויות הפדרליות.

"זה כמות גדולה מאוד של קטמין", אמרה התובעת המיוחדת לסמים נרקוטיים, ברידג'ט ג'. ברננן. "אם הייתי מנהלת את התיק הזה, הייתי מתעניינת יותר לאן הוא הולך מאשר מאיפה הוא בא, כי זה מה שיהיה לו השפעה הגדולה ביותר על הקהילה שלנו".

דובר חברת התעופה מסר: "לדלתא אין סבלנות לכל התנהגות בלתי חוקית מצד כל אחד, בכל מקום בפעילות הגלובלית, ותמיד תעבור עם רשויות החוק".

שני החשודים טענו לחפותם באשמות של יבוא והברחת סמים, ושוחררו כל אחד מהם תמורת ערבות של 50,000 דולר.

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE