הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אם מיוטה גייסה למעלה מ-750 אלף דולר להלוויה שלה לאחר אבחנה של סרטן סופני
כאשר הרופאים אמרו לאריקה קאר שנותרו לה שלושה חודשים לחיות, היא בחרה להפסיק את הטיפול ולבלות את הזמן הזה עם שני ילדיה

אם מיוטה שנאבקת על חייה לאחר שאובחנה עם סרטן נדיר וסופני קיבלה כעת הודעה שנותרו לה שלושה חודשים לחיות, והיא החליטה לבלות אותם עם ילדיה. אנשים מרחבי המדינה התגייסו לעזרתה, ותרמו מעל 750,000 דולר לקמפיין הגיוס שלה ב-GoFundMe, שהמטרה המקורית שלו הייתה רק 5,000 דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אריקה קאר עם שני ילדיה: ירמיהו, בן 7, ועליה, בת 5

 

אריקה קאר, בת 30, היא אם חד-הורית לשני ילדים - ירמיהו, בן 7, ועליה, בת 5. היא מכנה אותם "כל חייה, האור והנשמה שלה... ומה שמחזיק אותה".

ב-7 במאי 2022, קאר אובחנה עם סרטן ריאות מסוג תאים קטנים בשלב 4, "קרצינומה נוירואנדוקרינית בדרגה גבוהה", כפי שציינה ב-GoFundMe שלה. האבחנה הגיעה יום לפני יום האם, והיא נאבקת על חייה כבר למעלה משנתיים.

הרופאים אמרו לה, "אני מקווה שיש לך מערכת תמיכה טובה בבית כי תזדקקי לה, יש לך מסע ארוך וקשה לפנייך."

מצבה השתפר - סריקות חיוביות נתנו לה את ההזדמנות להפסיק את הטיפול ולראות איך היא מתקדמת. במהלך תקופה זו, ב-17 בינואר 2024, היא פיתחה תסמונת קושינג - הפרעה הורמונלית נדירה המתרחשת כאשר הגוף נחשף ליותר מדי קורטיזול לתקופה ממושכת.

זה השפיע עליה במגוון דרכים קשות, כולל עלייה מהירה במשקל ונפיחות, הידרדרות בשרירים ובעצמות, לחץ דם גבוה וסוכרת מסוג 2.

למרות שהיא חידשה את הטיפול, ב-18 בספטמבר 2024, הרופאים אמרו לה שנותרו לה שלושה חודשים לחיות. היא בחרה להפסיק את הטיפול ולבלות את הזמן הזה בטיפוח שני ילדיה.

קאר קיבלה את המשימה הבלתי אפשרית לכאורה של תכנון הלוויה שלה עצמה, והיא החליטה ליצור קמפיין ב-GoFundMe כדי לעזור לכסות את העלויות. היא הציבה מטרה צנועה, וביקשה רק 5,000 דולר, בתקווה שאולי תוכל להשאיר קצת כסף נוסף לילדיה.

מאז היא קיבלה מעל 750,000 דולר.

היו מעל 26,000 תרומות למטרה שלה. היא יצרה כעת קרן נאמנות, והיא אסירת תודה על כך שילדיה יהיו בסדר כשיגדלו.

"זה קרה בן לילה. מעולם לא ציפיתי לזה," היא אמרה, "מעולם לא ציפיתי שתהיה לי לוויה גדולה, או שהרבה אנשים יפנו ויעזרו לי. עם האופן שבו זה התפתח, אני פשוט בהלם... פשוט אסירת תודה מאוד לכולם ולכל מה שהיה שם."

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE