הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסעדה בפנסילבניה לא איפשרה כניסה לג'יי די ואנס ותומכיו
"[המנהלת] פשוט נבהלה קצת כי היו הרבה אנשים והיא לא רצתה להפוך את המסעדה שלה לחלק מעצירת קמפיין," אמר ואנס בחניה מחוץ לעסק

מסעדת פרימנטי ברדרס האהובה בפנסילבניה מנסה בדחיפות למנוע תגובת נגד לאחר שדחתה את מועמד סגן הנשיאות, הסנאטור ג'יי די ואנס, כשניסה לערוך עצירת קמפיין בשבת. הסנאטור מאוהיו נעצר תחילה בדלתות החנות בשבת אחר הצהריים בניסיון לערוך עצירת קמפיין - כאשר הצוות אמר שלא ניתנה להם הודעה מוקדמת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ואנס ניסה להגן על העסק הקטן מזעם ההמון

 

מנהל החנות דחה תחילה את הקמפיין - למרות שעשרות אנשים המתינו בפנים לסיכוי לפגוש את המועמד. לאחר שנדחה בדלת, ואנס פנה לתומכים המאוכזבים והזועמים בסרטון שפורסם על ידי משתתף ב-'X'. "[המנהלת] פשוט נבהלה קצת כי היו הרבה אנשים והיא לא רצתה להפוך את המסעדה שלה לחלק מעצירת קמפיין," אמר ואנס בחניה מחוץ לעסק בן ה-90 שנה.

"נכנסנו לשם, שילמנו על האוכל של כולם, נתנו להם טיפ נחמד, וכמובן שכשנתתי להם טיפ נחמד אמרתי 'אין מיסים על טיפ'," הוסיף ואנס. הסנאטור הצעיר מאוהיו גם הבהיר שפרימנטי ברדרס עדיין בצד הטוב שלו וניסה להגן על העסק הקטן מכל זעם.

"זה בסדר, אל תחזיקו את זה נגדה, היא פשוט התרגשה קצת. אבל זה עסק מקומי נהדר, המשיכו לתמוך בו, והכי חשוב, ב-5 בנובמבר לכו להצביע. בואו ננצח את זה."

 

 

מאוחר יותר, פרימנטי ברדרס אפשרו לואנס ולתומכיו להיפגש בתוך המסעדה ופרסמו הצהרה בניסיון למנוע חרם שמרני. "הדלתות שלנו פתוחות לכל הלקוחות שרוצים לסעוד איתנו," נכתב בהצהרה. "ללא כל הודעה מוקדמת, עצירת הקמפיין של היום גרמה לבלבול רגעי לצוות שלנו. עם זאת, הסנאטור ואנס וצוותו התקבלו בברכה במסעדה שלנו זמן קצר לאחר מכן ונפגשו עם האורחים שלנו בפנים ובחוץ." הצהרה זו הגיעה לאחר שסרטונים של תומכי ואנס זועמים הופצו ברחבי האינטרנט.

סרטונים שפורסמו ב-'X' מראים עשרות תומכים זורמים החוצה מפרימנטי לאחר שנאמר להם שואנס וצוותו לא יורשו להיכנס לשטח. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE