הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמא מניו ג'רזי נפגעה מכדורי פרווה ממונעים בקניון בניו ג'רזי
האם שהחזיקה בידיה את בתה בת השנתיים שברה את רגלה הימנית. כדורי הפרווה מסתבר, כבר גרמו לפציעות בעבר

אמא מניו ג'רזי נפגעה לאחר שילד שרכב על חיית ג'ונגל ממונעת ומרופדת במתחם הקניות הענק באיסט רתרפורד, ניו ג'רזי, התנגש בה בעוד היא החזיקה את בתה בת השנתיים, על פי תביעה משפטית. ג'יה לי, בת 36 ממילבורן, היא לפחות המבקרת השלישית ב"אמריקן דרים" שנפגעה מהקטנועים הצבעוניים, הנקראים "דרים ריידרס", על פי מסמכי בית המשפט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"הדאגה העיקרית שלה הייתה להגן על ילדתה הקטנה, והיא הצליחה להחזיק אותה כשנפלה ולהגן על התינוקת מפגיעה"

 

ילד בן 8 על פיל התנגש בלי מאחור ביולי 2023, ושבר את כף רגלה הימנית, על פי התביעה במחוז ברגן. "מי בדעתו הצלולה חשב שזה יהיה רעיון טוב לתת לילדים לרכוב על מכוניות קרטינג בקניון הומה אדם?" אמרו עורכי הדין של לי, אוון לייד ורוברט ברטמן. היא "צרחה לעזרה" ונכנסה למצב של דוב-אמא, אמרו עורכי הדין.

"הדאגה העיקרית שלה הייתה להגן על ילדתה הקטנה, והיא הצליחה להחזיק אותה כשנפלה ולהגן על התינוקת מפגיעה," אמר ברטמן, והוסיף, "התינוקת נסערה והתחילה לבכות."

ילדים והורים יכולים לדהור דרך חלקים מסוימים של הקניון על פילים, אריות, נמרים ודובי פנדה ממונעים. "אנחנו הספק הגדול ביותר של רכיבות על חיות מרופדות וממונעות שמתוכננות במיוחד להיות אפשרות בידור בטוחה, נוחה וכיפית לילדים ומשפחות," מתפאר אתר האינטרנט של דרים ריידרס.

לייד לעג לטענה של החברה באינטרנט שהעגלות "קלות לתמרון ונעות במהירות הליכה". "אתה נכנס ליוטיוב וגוגל ורואה אותם נעים במהירות די טובה," הוא אמר.

 

כדורי הפרווה של כבר הכו לכאורה בעבר. אישה מלונג איילנד טענה שסבלה מפגיעות בעמוד השדרה ונזקקה לניתוח

 

החיות הפראיות עולות דולר לדקה להשכרה ויכולות להחזיק עד 250 פאונד. רוכבים חייבים להיות בגובה של לפחות 4 רגל כדי לרכוב לבד.

הקניון היה רשלני, חסר זהירות, פזיז ונכשל בספקי תנאי הליכה בטוחים, טוענת לי בתביעתה המשפטית. אמנית הקעקועים ותושבת קווינס לשעבר מבקשת פיצויים לא מוגדרים.

כדורי הפרווה של הזעם כבר הכו לכאורה בעבר. אישה מלונג איילנד טענה בתביעה במרץ שהיא הלכה בקומה הראשונה של אמריקן דרים כשנפגעה מילד על דרים ריידר. טרינידד חבייר טענה שסבלה מפגיעות בעמוד השדרה ונזקקה לניתוח.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE