הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מועמד לקונגרס מפלורידה נאשם באיומים להרוג את יריבתו בפריימריז
על פי כתב האישום, בראדוק איים לכאורה "להזמין את כוח המשימה הרוסי-אוקראיני שלי להכות" ולגרום ליריבתו בבחירות המקדימות להיעלם

משרד המשפטים חשף ביום שישי כתב אישום המאשים אדם מפלורידה באיום להרוג את יריב פוליטי בשנת 2021.

ויליאם רוברט בראדוק השלישי, בן 41 מסנט פטרסבורג, פלורידה, הואשם באיום על שני אנשים, כאשר אחד מהם, לדברי משרד המשפטים, היה יריבו העיקרי בבחירות המקדימות של 2022 למחוז הקונגרס ה-13 של פלורידה. על פי כתב האישום, בראדוק איים לכאורה "להזמין את כוח המשימה הרוסי-אוקראיני שלי להכות" ולגרום ליריב בבחירות המקדימות להיעלם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בראדוק נמלט מהמדינה ומאוחר יותר נמצא כי הוא מתגורר בפיליפינים

 

כתב האישום של משרד המשפטים לא ציין את שמות הקורבנות לכאורה.

אחת מיריבותיו של בראדוק בבחירות המקדימות והזוכה הסופית במרוץ, חברת הקונגרס אנה פאולינה לונה, רפובליקנית מפלורידה, טענה במסמכי בית משפט ב-2021 שבראדוק עקב אחריה ורצה במותה. בית משפט בפלורידה העניק ב-2021 צו הגנה זמני ללונה ולפעילה שמרנית וחברתה, ארין אולשבסקי.

בראדוק סיים את מסע הבחירות שלו ב-2021 זמן קצר לאחר שהשופט העניק את צו המניעה. לא ברור אם בראדוק הודה או כפר באשמה.

דובר מטעם לונה אמר שמשרדה לא יכול להגיב על המקרה, אך ציין כי חברת הקונגרס "נתקלה במספר גדל והולך של איומי מוות" בחודש האחרון, מה שלדברי הדובר מצביע על "בעיה רחבה ומטרידה יותר של אלימות בזירה הפוליטית".

עורך הדין של אולשבסקי לא הגיב מיידית לבקשות לתגובה ביום שבת אחר הצהריים.

 

חברת הקונגרס אנה פאולינה לונה, רפובליקנית מפלורידה, טענה במסמכי בית משפט ב-2021 שבראדוק עקב אחריה ורצה במותה

 

בראדוק אמר לשופט במחוז פינלס ב-2021 שהוא מתנגד לצו המניעה ורוצה "להשיג, לבחון ולאמת" את הראיות שהוצגו נגדו, באומרו שהוא "לא יודע מה יש להם". לאחר שלכאורה איים, בראדוק נמלט מהמדינה ומאוחר יותר נמצא כי הוא מתגורר בפיליפינים, על פי משרד המשפטים. הוא גורש לארה"ב והופיע לראשונה בבית המשפט ביום חמישי בלוס אנג'לס, על פי הודעת משרד המשפטים לעיתונות.

בראדוק מואשם בעבירה אחת של העברה בין-מדינתית של איום אמיתי לפגוע באדם אחר, שעליה הוא עלול לעמוד בפני עונש מרבי של חמש שנות מאסר אם יורשע, אמר משרד המשפטים.

המקרה הוא חלק מכוח המשימה לאיומי בחירות של משרד המשפטים, שכונס ב-2021 כדי לטפל באיומים המכוונים כלפי עובדי בחירות. משרד ה-FBI בטמפה חוקר את המקרה בתמיכת מחלקת המשטרה של סנט פטרסבורג, אמר משרד המשפטים.

לונה מתמודדת לבחירה מחדש ב-5 בנובמבר. הבחירות המקדימות הרפובליקניות למושבה באוגוסט בוטלו לאחר שלונה הייתה המועמדת היחידה שעמדה בתנאי הסף.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE