הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: לונג ביץ' בכוננות גבוהה לאחר ארבעה דקירות נפרדות בפחות מ-12 שעות
משטרת לונג ביץ' מצרפת שוטרים נוספים לחקירת המקרים שכולם ארעו בעקבות מחלוקות וויכוחים

מחלקת המשטרה של לונג ביץ' מגייסת משאבים נוספים ביום ראשון לאחר שדווח על ארבע דקירות נפרדות בתקופה של 12 שעות. לפי מחלקת המשטרה של לונג ביץ', הדקירה הראשונה התרחשה בשעה 18:18 ביום שבת ברחוב 2000 של שדרות החוף המזרחית. באירוע זה, גבר היה במאבק פיזי עם מספר חשודים כאשר הוא נדקר מספר פעמים בפלג גופו העליון על ידי אחד מהם. הוא הועבר לבית חולים סמוך במצב יציב, מסרה המשטרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא שוחררו תיאורי חשודים או מניעים לגבי אף אחד מארבעת המקרים

 

שעות לאחר מכן, בשעה 02:03 ביום ראשון, שוטרים נשלחו לרחוב 5100 של רחוב 2 בעקבות דיווחים על דקירה נוספת. בדומה לאירוע הקודם, גם דקירה זו נבעה ממאבק והסתיימה בדקירת גבר בפלג גופו העליון, מסרה המשטרה. הקורבן הזה הועבר לבית חולים ומצבו מוגדר קריטי אך יציב.

כ-17 דקות לאחר הדקירה ברחוב 2, דווח על אירוע נוסף ברחוב 200 של רחוב פיין, הפעם מעורבות בו שלוש נשים. "החקירה הראשונית מצביעה על כך ששתי קורבנות בגירות היו במאבק פיזי עם חשודה בגירה... המאבק הסלים כאשר החשודה דקרה כל קורבן בפלג גופה העליון," אמרה המשטרה, והוסיפה כי שתי הנשים אושפזו במצב יציב.

האירוע הרביעי התרחש בסביבות השעה 03:00 ברחוב 5100 של רחוב 2, אותו מיקום כמו הדקירה השנייה, אמרה המשטרה; עם זאת, הם למדו על האירוע כמעט שעתיים מאוחר יותר כאשר הקורבן הגיע בכוחות עצמו לבית חולים. "הקורבן היה בחוץ בוויכוח עם קבוצת חשודות בגירות," אמרו הרשויות. "זה הסלים כאשר חשודה אחת הכתה את הקורבן, וחשודה שנייה דקרה את הקורבן בפלג גופו העליון."

דקירה זו נמצאה כלא קשורה לדקירה הקודמת ברחוב 2 שעות קודם לכן, אישרה המשטרה. לא שוחררו תיאורי חשודים או מניעים לגבי אף אחד מארבעת המקרים.

כל מי שיש לו מידע על אחת מהדקירות מתבקש ליצור קשר עם מחלקת המשטרה של לונג ביץ'.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE