הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לפני ואחרי: ההרס שהוריקן הלן הותיר אחריו – בתמונות
הרס "קטסטרופלי" ו"אסון הטבע החמור ביותר שראינו" הם רק חלק מהתיאורים של הסופה ה"מפלצתית" שהרסה קהילות רבות וגרמה למותם של כמאה בני אדם

ממדי ההרס שהותיר אחריו הוריקן הלן ממשיכים להתבהר, אחרי שהסופה הציפה והרסה כבישים, מבנים ושכונות שלמות, ומניין ההרוגים ממשיכים לעלות והגיע לכמעט 100 קורבנות, מספר שצפוי לגדול.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לאחר שפגע בחופי פלורידה, ההוריקן המשיך צפונה ופגע בג'ורג'יה, דרום קרוליינה, צפון קרוליינה וטנסי, וכן השפיע על חלקים מווירג'יניה, מערב וירג'יניה, אילינוי, אוהיו וקנטקי.

המטאורולוג כריס גלונינגר פרסם צילומי לוויין ברשת החברתית X, טוויטר לשעבר, שהראו תצלומים 'לפני ואחרי' של מקומות שונים בפלורידה וההרס שנותר.

 

 

הסופה הגיעה לחופי אזור Big Bend של פלורידה כהוריקן קטגוריה 4 עוצמתי עם רוחות קטלניות של 140 מייל לשעה וגשם זלעפות. צילומים הראו בתים שנסחפו על ידי הים.

 

 

משתמש אחר ב-X פרסם תמונה של Chimney Rock שבצפון קרוליינה, תשעה ימים לפני הסופה המראה את כביש 9 עם מכוניות חונות מחוץ לעסקים לצד הדרך. תמונה נוספת שצולמה אחרי הסופה, הציגה הרס.

 

 

בצפון קרוליינה, גשמים כבדים גרמו להצפות קשות ולמפולות בחלק המערבי של המדינה, בין השאר. נציג המדינה ראיין קול תיאר את זה כ"אסון הטבע החמור ביותר שכל אחד מאיתנו ראה אי פעם במערב צפון קרוליינה".

 

 

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE