הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אסיר מקליפורניה שהמתין להוצאה להורג - הוכה למוות בכלא
הרשויות פתחו בחקירת רצח אחרי שאלברטו מרטינז הוכה בבית הסוהר על ידי שלושה אסירים, שהשתמשו בכלי נשק שהכינו בעצמם

אסיר שהמתין להוצאה להורג הוכה למוות על ידי שלושה אסירים אחרים בכלא בדרום קליפורניה, כך התירו לפרסום פקידי מחלקת התיקונים והשיקום של המדינה.

אלברטו מרטינז נרצח בכלא המדינה 'קליפטריה' במחוז אימפריאל ביום חמישי, כך מסרה המחלקה שציינה כי מותו נחקר כמקרה רצח.

אסיר אחר בשם טיילר א. לואה, נצפה על ידי צוות הכלא מכה את מרטינז ומפיל אותו ארצה לפני שהמשיך להכות אותו. לואה בסופו של דבר נסוג ממרטינז, אך שני אסירים נוספים - חורחה ד. נגרטה-לריוס ולואיס ג'יי. בלטרן - החלו להכות את מרטינז בזמן שהוא שכב חסר הכרה על הקרקע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האסיר אלברטו מרטינז, נידון למוות אך נרצח בבית הכלא

 

צוות בית הסוהר הוקפץ ועצר את האסירים באמצעות גז פלפל ומכות באלה. אף אחד מהסוהרים או האסירים האחרים לא נפצעו.

על פי הפרטים שהותרו לפרסום, בזירת האירוע נמצאו שני כלי נשק שיוצרו על ידי האסירים – והפציעות שמטרינז ספג תאמו לאותם שני נשקים.

מרטינז, בן 46, הוסגר ממחוז אורנג' ב-17 באוגוסט 2010 וקיבל עונש מוות עבור אישומים על רצח מדרגה ראשונה. הוא גם נידון למאסר עולם עם אפשרות לחנינה עבור ניסיון רצח מדרגה ראשונה עם החמרה עבור פעילות בכנופיה.

הוא שימש כנהג המילוט בתוכנית כושלת לחטוף ולרצוח איש עסקים, לפי ה-Orange County Register. המזימה נוצרה, לכאורה, על ידי אחותו של איש העסקים.

לפי ה'לוס אנג'לס טיימס', מרטינז היה חבר בכיר במאפיה מקסיקנית שארגן רציחות בזמן ריצוי עונשו בבית הסוהר, ותקשר עם אישה ממקסיקו באמצעות טלפון סלולרי שכמובן אסור היה עליו להחזיק.

שלושת החשודים ברצח של מרטינז נמצאים כעת במאסר עם הגבלות חמורות ככל שהחקירת הרצח נמשכת.

 

האסירים לואה, נגרטה-לריוס ובלטרן, חשודים ברצח האסיר מרטינז

 

לואה, בן 25, נידון בינואר 2019 ל-19 שנות מאסר בגין ניסיון לרצח מדרגה שנייה עם תוספת עונש על שימוש בנשק. במהלך כליאתו, הוא נידון לשנתיים נוספות על החזקת חומר מסוכן בכלא.

נגרטה-לריוס, בן 33, נעצר בשנת 2016 ונידון ל-32 שנות מאסר על ניסיון רצח מדאגה שנייה, כולל סעיפים הקשורים לגרימת פציעה קשה, ירי בנשק ופעילות בכנופיית רחוב ובביצוע פשע אלים.

בלטרן, בן 31, נעצר במחוז לוס אנג'לס באפריל 2023, ונידון למאסר עולם ללא אפשרות לחנינה על רצח מדרגה ראשונה.

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE