הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נועה ארגמני בילתה בפסטיבל בניו יורק - ופגשה את פוסט מאלון ואד שירן
המפיק המוזיקלי האמריקאי-יהודי, סקוטר בראון, פרסם כי זכה לחגוג לצד ארגמני ולראות אותה "מחייכת ושרה כמה מהשירים האהובים עליה ופוגשת כמה אמנים מדהימים"

המפיק המוזיקלי היהודי-אמריקאי, סקוטר בראון, פגש את נועה ארגמני, שחולצה מהשבי בעזה, בהופעה בפסטיבל Global Citizen שנערך בניו יורק.

בראון – שהיה המנהל של ג'סטין ביבר, אריאנה גרנדה, קניה ווסט, דיוויד גואטה ועוד רבים – פרסם בחשבון האינסטגרם שלו סדרת תמונות וסרטונים שלו לצד ארגמני, נהנים מהפסטיבל.

מאחורי הקלעים, כפי שנראה בתמונות שפרסם בראון, ארגמני נפגשה עם פוסט מאלון ואד שירן, שהופיעו בפסטיבל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"הערב היה מיוחד מאוד, שלא ציפיתי לו", כתב בראון בפוסט באינסטגרם, שם ציין כי קיבל הזמנה ברגע האחרון לפסטיבל ושארגמני רצתה להצטרף. הוא היה "בדמעות כשראה אותה", מה שהביא לו "עוד נחישות במשימה שלנו להביא את כל השבויים הביתה ולדחוף לשלום והבנה בין כל האנשים".

"זכיתי לראות את האישה הצעירה הזו מחייכת ושומעת כמה מהשירים האהובים עליה ופוגשת כמה אמנים מדהימים", המשיך הפוסט. "אבל יותר חשוב, היא וניצולים אחרים התאחדו שוב לרקוד ולשמוע מוזיקה במקום שמקדם אחדות. אנחנו נביא אותם הביתה ונרקוד שוב".

"ערב מיוחד. אני ממש נרגש", הוא סיכם. "כולנו נרקוד שוב. המוזיקה מאחדת".

 

 

מאז ה-7 באוקטובר, בראון בן ה-42 שם בראש סדר העדיפויות שלו להשתמש בשמו ובבמה שיש לו כדי לתמוך בישראל. הוא נוהג לפרסם פוסטים המעלים את המודעות לחטופים שנותרו בעזה.

כאשר הגיע לבקר בישראל, הוא אמר במסיבת עיתונאים: "אין לי דיאלוג עם מי שלא מאמין בקיומה של ישראל".

 

 

"כל מי שטען שה-7 באוקטובר לא קרה פשוט מגוחך. הם תיעדו את זה בעצמם", הוא הוסיף.

במרץ, בראון השיק קמפיין לגיוס המונים כדי לעזור למשפחות השבויים שנמצאים בעזה וגם לפלסטינים בעזה. "אפשר לעשות שתי דברים: לקרוא לשחרור השבויים ולרצות שפלסטינים חפים מפשע יהיו מוגנים מפני המלחמה", הוא אמר.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE