הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשל השיטפונות בפלורידה: מכונית טסלה התלקחה באש – והרשויות פרסמו אזהרה
בתיעוד ניתן לראות את השריפה מתחילה מתחת לרכב החשמלי, ככל הנראה בשל מי המלח, ותוך דקות נשרפת לחלוטין וממלאת את חניון הבית בעשן שחור

מכונית טסלה התלקחה באש בתוך חניון בפלורידה שהוצף במי מלח בעקבות הוריקן הלן – כך כפי שניתן לראות בסרטון שפורסם על ידי פקידי מדינה כאזהרה לאחרים.

השריפה התחילה מתחת לרכב החשמלי וכילתה אותו לגמרי בתוך פחות מדקה, לפי צילומי האבטחה של החניון המבולגן שבו עשן סמיך מילא מהר את החדר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רכב טסלה עולה באש בעקבות מי מלח ששטפו את המבנה

 

פקידי מחוז פינלס הפיצו את הסרטון ביום שבת כדי להזהיר בעלי רכבים חשמליים לנקוט בפעולות מנע לאחר שההוריקן הכה בעוצמה 4 בחלקים ממדינת הסאנשטיין, צפון קרוליינה ומספר מדינות דרום-מזרחיות אחרות.

הם פנו לבעלי הרכבים החשמליים, כמו גם לבעלי אופניים חשמליים, לנקוט בזהירות בעקבות כמויות מי המלח. הפקידים הנחו שלא לחנות את הרכבים או האופניים בתוך מבנה, לא בבית ולא בחניוך, ולהעביר את כלי הרכב הללו 50 רגל מכל חומר דליק אחר.

 

 

המחוז גם הציע לגרור את הרכב לסוכנות כדי לבדוק אותו לפני שנוהגים בו שוב לאחר הסופה.

לפחות 91 אנשים נהרגו מהסופה המפלצתית, כפי שתושבים כינו אותה, והמספר העגום צפוי רק לעלות.

הסופה העוצמתית שהביאה עמה רוחות חזקות וגשמים מסוכנים, הותירה אחריה הרס כבד מאוד שטרם נאמד, עם כוחות הצלה שמנסים להגיע לתושבים כדי לספק מים ומזון ולהעניק טיפול למי שנפגע. אך האזור מלא במי שיטפונות והרס כבד, מה שמקשה על הרשויות לבצע את משימתן.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE