הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הפרשייה שמסעירה את הוליווד: שינויים בהשגחת ההתאבדות על שון קומבס
פיקוח למניעת התאבדות הושם על הראפר פאף דדי לפני כשבועיים כאשר נעצר בגין פרשיית סחר במין שמערבת כוכבים הוליוודים רבים. אבל כעת, "הוא ממוקד וחזק מאוד"

שון 'דידי' קומבס הוסר ממשמורת התאבדות, בערך כשבועיים אחרי שנעצר והושם תחת פיקוח כאשר הוא מתכונן למשפטו על סחר במין.

"הוא ממוקד וחזק מאוד", אמר עורך דין של כוכב המוזיקה למגזין 'פיפל'. "הוא מתרכז בהגנה שלו ומתכונן למשפט שלו".

מקור סיפר למגזין כי משפחתו של קומבס הגיעה לבקר אותו במרכז המעצר בברוקלין, ניו יורק, שם הוא נמצא כעת בשל האישומים החמורים נגדו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שון קומבס | צילום: Getty Images

 

כזכור, הראפר הושם תחת פיקוח התאבדות לאחר ששופט דחה את הבקשה שלו להשתחרר בערבות לאחר מעצרו ב-16 בספטמבר. באותו הזמן, מקורות סיפרו ל'פיפל' כי ההחלטה שימשה כ"אמצעי זהירות כיוון שקומבס בהלם ומצבו הנפשי לא ברור".

מחלקת המשפטים של ארה"ב, המכון הלאומי לתיקונים, מגדירה משמורת התאבדות כ"צעדי פיקוח שננקטים עבור אסירים בסיכון להתאבדות שדורשים תצפית תכופה".

קומבס, בן 54, נעצר חודשים לאחר שהמשרד לביטחון המולדת ביצע פשיטות בבתים שלו במיאמי ובלוס אנג'לס, במהלכן הסוכנים מצאו לכאורה סמים ויותר מ-1,000 בקבוקי שמן תינוקות. כתב האישום מאשים את מייסד רשת התקליטים Bad Boy ב"יצירת ארגון פשע שחבריו ושותפיו התעסקו ב... סחר במין, עבודה בכפייה, חטיפה, ביזה, שוחד והשתקת עדים".

הראפר כמובן מכחיש את האישומים נגדו.

כתב האישום הטיל פצצה עצומה על הוליווד, שנותרה יחסית בשקט – למרות שעשרות מפורסמים חשודים כי היו מעורבים בדרך כזו או אחרת בעסקיו של פאף דדי, בעיקר במסיבות המין הגדולות שאירגן.

השמות שעלו עד כה מצביעים על ג'סטין ביבר, אשטון קוצ'ר, האקסית של קומבס – ג'ניפר לופז, אשר, ג'יי זי, הנסיך הארי, ליאונרדו דיקפריו, פריס הילטון, דונלד טראמפ, אופרה ווינפרי, האחיות קרדשיאן ועוד.

 

 

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE