הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שירות המרשלים ממשיך במשימה הלאומית: למעלה מ-3,000 עבריינים מבוקשים נעצרו
סוכנות הביטחון הפדרלית הודיעה כי מתחילת המבצע, שהחל בשנת 2022, נעצרו למעלה מ-10,000 פושעים אלימים ומסוכנים לציבור

שירות המרשלים של ארצות הברית עצרו 3,421 עבריינים אלימים בגין מגוון עבירות, זאת במהלך השלב האחרון של משימה ממוקדת לנקיוי רחובות ארצות הברית. כך לפי הודעה לעיתונות של המשרד לעניינים ציבוריים של מחלקת המשפטים.

מחודש מאי ועד אמצע ספטמבר, במהלך 74 ימי פעולה, הרשויות עבדו על מבצע 'כוכב צפון', יוזמה שהתמקדה במציאת פורצי חוק ועבריינים אלימים ב-10 ערים. בפרט, המבצע התמקד בעבריינים שהשתמשו בנשק בביצוע פשעים, או שנחשבו לסיכון גבוה לביצוע אלימות.

זה הביא למעצרם של 216 אנשים שהואשמו ברצח, 803 שהואשמו בתקיפה, ו-482 שהואשמו בעבירות נשק.

התובע הכללי מריק ב. גרלנד אמר, לפי ההצהרה: "אנחנו התחלנו את מבצע כוכב צפון ב-2022 כדי לזהות ולתפוס את העבריינים האלימים הכי מסוכנים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הוא המשיך: "אני מאוד מודה לכל סגן משירות המרשלים של ארה"ב, קצין כוח המשימה, חוקר, ושוטר שביצעו את המעצרים האלו, ושעשו זאת בסיכון גדול לעצמם".

פריטים שנתפסו כללו 534 נשקי אש, יותר מ-508,000 דולר, ו-456 קילוגרמים של סמים אסורים, שכללו 138 פאונד ויותר מ-550,000 גלולות פנטניל, הסם הסינתטי המסוכן שהורג אלפים בארה"ב.

מעצרים במבצע כוכב צפון התרחשו בערים ברחבי מדינות כולל טקסס, דרום קרוליינה, לואיזיאנה, ארקנסו, אריזונה, אילינוי, אלבמה, צפון קרוליינה, ואוהיו.

מעצרים שנחשבו כ"משמעותיים" על ידי מחלקת המשפטים כללו את אהרון מייקל ג'ונס, שהואשם בפריצה לבית, תקיפה בתוך משפחה, וסיכון לילד בלואיזיאנה; גארון סטיבנסון, שהואשם בפתיחת אש באירוע ציבורי שהביא למותו של ילד בן 14 במיזורי; ומייקל מולדובן בווירג'יניה שהואשם באונס קטינה.

ארבעה אחרים, היידן בייטס-וולמור, ג'ורדן אליהו ג'קסון, אלן גילברט, ופטריק ביסקו, גם הואשמו על ידי כוח המשימה לפורצי חוק של צפון טקסס בגין עבירות הקשורות לירי מרכב חולף שהביא לפציעת ילדים מרובים. הרשויות אומרות שהם מצאו תשעה אקדחים במהלך המעצר, וכן רובה.

מפקד שירות המרשלים של ארצות הברית, רונלד ל. דייוויס, צוטט בהודעה: "הצלחת המבצע היא תוצאה של המאמצים המשולבים המעולים של סגני השריף וקציני כוח המשימה שלנו, יחד עם שיתוף פעולה חזק עם הקהילה ושותפינו באכיפת החוק המקומיים, המדינתיים והפדרליים".

מבצע כוכב צפון התפשט ל-30 מקומות והוביל למעצרם של יותר מ-10,200 פושעים מבוקשים ולתפיסת יותר מ-1,425 נשקים הקשורים לפשע עברייני מאז 2022, לפי מחלקת המשפטים.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE