הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מייסד 'נטפליקס' הכריז על תמיכתו בהאריס - וכמות המנויים צנחה
'בלומברג' דיווחה כי הימים אחרי ההודעה על תמיכתו, פלטפורמת הסטירמינג ראתה את היום הגרוע ביותר שלה השנה. מצדה של נטפליקס, יש לה תירוץ אחר

נטפליקס חוותה זינוק דרמטי במספר ביטולי המנוי לאחר שמייסדה השותף, ריד הייסטינגס, חשף שתרם 7 מיליון דולר לקמפיין של סגנית הנשיא והמועמדת הדמוקרטית קמלה האריס, לפי דיווח.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צניחה במספר המנויים לנטפליקס

 

ביטולים בפלטפורמת הסטרימינג כמעט השלישו בארצות הברית לאחר שהייסטינגס ביצע את התרומה העצומה לקופת ועידת הפעולה הפוליטית (PAC) אשר תומכת במטרה הנשיאותית של האריס, דיווח בלומברג, בהסתמך על החוקר אנטנה.

תומכי הנשיא לשעבר טראמפ קראו לשמרנים לבטל את מנוייהם לאחר שהייסטינגס תמך בהאריס בהודעה שפרסם בחשבון שלו ב-X וחשף את סכום התרומה הגדול ביולי.

 

 

באותו חודש, לקוחות נטפליקס ביטלו את מנוייהם בקצב גבוה יותר מכל חודש מאז פברואר 2024, דיווח בלומברג.

המדיה ייחסה את העלייה בביטולים להודעה האחרונה של החברה שהיא תפסיק להציע את האופציה הזולה ביותר שלה.

"אך תקופת החמישה ימים לאחר תמיכתו של הייסטינגס הייתה יוצאת דופן, אפילו ליולי", כתבה בלומברג, וציינה שה-26 ביולי סימן את היום הגרוע ביותר לביטולי נטפליקס השנה. חדשות על התרומה הכבדה של הייסטינגס להאריס נחשפו שלושה ימים קודם לכן.

התורם הוותיק למפלגה הדמוקרטית היה בין הדמויות הבולטות שקראו לנשיא ג'ו ביידן לפרוש הקיץ לאחר הופעתו הקטסטרופלית בעימות מול טראמפ.

"ביידן צריך לפנות את המקום כדי לאפשר למנהיג דמוקרטי אנרגטי לנצח את טראמפ ולשמור עלינו בטוחים ומשגשגים", כתב הייסטינגס בדוא"ל שהושג על ידי ה'ניו יורק טיימס'.

 

ריד הייסטינגס, מייסד שותף של נטפליקס

 

הייסטינגס, יחד עם אשתו פטי קווילין, היו תורמים בולטים למפלגה הדמוקרטית, במיוחד בקליפורניה. ב-2021, הייסטינגס תרם בערך 3 מיליון דולר לוועדה שנוצרה כדי לעצור ניסיון הדחה נגד המושל גווין ניוסום.

ב-2022, קווילין הייתה אחת מהרבים שתרמו לקבוצת שמאל ששאפה למנוע את הדחתו של פרקליט המחוז הליברלי של סן פרנסיסקו, צ'סה בודין.

ב-2018, לפי דיווחים הייסטינגס תרם 7 מיליון דולר ל-PAC הקשורה לבתי ספר ציבוריים שתמכה באנטוניו ויארגוסה, אחד מהיריבים העיקריים של ניוסום בפריימריז, לפני שניוסום התקדם לבחירות הכלליות.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE