הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הישראלית שחיה בלוס אנג'לס ותעמוד על בימת 'מיס יוניברס'
אופיר קורסיה בת ה-24, ילידת ראשון לציון, תייצג את ישראל בתחרות היופי הבינלאומית ותנסה להביא כבוד לכל המדינה בתקופה קשה זו: "מרגישה שזו שליחות"

אופיר קורסיה בת ה-24 מראשון לציון, שחיה בשנתיים האחרונות בלוס אנג'לס, נבחרה לייצג את ישראל במיס יוניברס' אחרי שנתיים שהמדינה לא השתתפה בתחרות היופי. במקביל, איראן תישלח נציגה בפעם הראשונה בהיסטוריה של התחרות.

עבור קורסיה, מדובר בבשורה משמחת במיוחד, שכן היא השתתפה בתחרות מלכת היופי של ישראל בשנת 2021 – אך לא זכתה בתואר.

כעת, יש לה סיכוי להביא כבוד לכל מדינת ישראל, זאת אחרי שגילתה שמפיקי תחרות 'מיס יוניברס' מתגוררים במיאמי ועורכים תחרות מקדימה – והיא קפצה על ההזדמנות ואכן קיבלה אותה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אופיר קורסיה, תייצג את ישראל בתחרות 'מיס יוניברס'

 

הצעירה בת ה-24 העניקה ראיון בתוכנית הבוקר של חדשות 13, שם היא סיפרה: "אני מתרגשת מאוד. אני באופוריה. מאוד שמחה לייצג את ישראל במיוחד אחרי שנתיים שלא היה ייצוג, ובמיוחד אחרי שנה כזאת, להביא את הקול שלנו. כבוד גדול".

קורסיה דיברה על כמה חשוב עבורה "להביא את נקודת המבט של ישראל", והעידה: "בתור אחת שחיה בישראל והיה לה נקודת מבט מסוימת, אחרי שעברתי לאל.איי ופתאום הכרתי אנשים עם נקודת מבט שונה, עכשיו אני מבינה שאני לא שופטת אותם כי יש הרבה מידע שלא מגיע לחו"ל".

הנציגה הישראלית בתחרות היופי אמרה בראיון שהיא לא חוששת מתגובות אנטי ישראלית, שכן "כישראלים די הורגלנו לזה... אני יותר מתרגשת, מרגישה שזו שליחות".

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE