הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"היא לא נראית טוב": המעריצים של כריסטינה אגילרה מודאגים מהירידה החדה במשקל
גולשים ברשתות החברתיות טענו שהזמרת בת ה-43 משתמשת באוזמפיק, תרופה לירידה במשקל שהפכה לפופולרית מאוד בקרב הסלבריטאים

כריסטינה אגילרה מדאיגה מאוד את המעריצים שלה אחרי שהופיעה בסרטון שהפך ויראלי בו היא נראית "רזה מאוד", מה שהעלה שמועות על שימוש באוזמפיק.

הזמרת בת ה-43 נראתה בסרטון לבושה בבגד גוף שחור וצמוד שממחיש מאוד עד כמה היא ירדה במשקל. עם שיער בלונדיני אסוף בקוקו וחיוך למצלמה באירוע של בארי'ס בוטקמפ, ניתן היה לראות את אגילרה רזה מאוד יחסית לאיך שאנו רגילים לראות אותה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לצד הסרטון של הזמרת, המעריץ שפרסם את התמונות כתב: "אוזמפיק זה לא מה שבחורה רוצה או מה שבחורה צריכה", זאת במחווה ללהיט של אגילרה What a Girl Wants.

הרשתות החברתיות המשיכו להתמלא תבגובות שיפוטיות כלפי גופה של אגילרה. "ההרזייה הלא בריאה שלה לא נובעת אימונים, אלא מהדיאטה המגוחכת הזו שהסלבריטאים עושים כרגע, והיא גם לא נראית טוב ככה".

גולש אחר הדהד: "היא ירדה את כל המשקל הזה בגלל אוזמפיק, ולא בגלל אימונים", ואדם אחר טען: "אני לא חושב שהיא מתאמנת. היא פשוט לא אוכלת".

 

 

"אוזמפיק זה לא כושר גופני", כתב גולש, ואחד אחר הוסיף: "אני מצטער, אני כנראה אקבל הודעות נאצה על זה, אבל אני חושב שהיא רזה מדי".

כריסטינה הרזתה יותר מ-40 פאונדים לפני ההופעה שלה בלאס וגאס בתחילת השנה. במרץ, מקור מסוים סיפר ל-Life & Style שהזמרת הגבילה את צריכת הקלוריות שלה ל-1,600 קלוריות ליום.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE