הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הישראלית שכבשה את המקום השני בריאליטי האמריקאי – ואז קיבלה את הבשורה הקשה
לפני כשבוע, רוני שגיא והבורדר קולי שלה רית'ם, זכו במקום השני בתוכנית America Got Talent, כאשר סיימון קאוול לא הפסיק לשבח אותם. אבל ממש בגמר, מאמנת הכלבים התבשרה שאביה נפטר בישראל

לפני כשבוע נערך הגמר בתוכנית האמריקאית הפופולרית, America's Got Talent – ואת המקום השני לקחה לא אחרת מאשר מאמנת כלבים ישראלית והבורדר קולי שלה, שכבשו את ליבם של האמריקאים.

אבל בזמן שרוני שגיא הופיעה עם הכלב רית'ם בפרק הסיום, היא קיבלה בשורה מרה במיוחד – אבא שלה החולה נפטר בישראל.

בראיון לתקשורת אחרי הניצחון במקום השני, שגיא סיפרה כי "זה היה הרגע המורכב ביותר שחוויתי אי פעם. מצד אחד, כל ההתרגשות והגאווה והשמחה על ההצלחה שלנו ומצד שני, לאבד את אבי בלי להיות לידו כשזה קורה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רוני שגיא ורית'ם 

 

"אני מרגישה שהוא חיכה עד הרגע האחרון, כדי לוודא שאוכל לסיים את ההופעה, ושאדע עד כמה הוא גאה בי כשהוא רואה אותי, כי זה מחזק אותי מאוד", המשיכה מאמנת הכלבים הישראלית.

שגיא נזכרה בשיחה האחרונה שלה עם אביה: "בשיחתנו האחרונה אחרי הגמר, עוד סיפרתי לו על כל מה שעברנו, ושהוא צריך להיות גאה בנו - לא רק על ההישג המקצועי, אלא גם על עבודת הצוות שלי ושל אחותי ועל הצלחת הריקוד. ביום שלמחרת הוקלטה תוכנית התוצאות, ובזמן שהיינו על הבמה, אחרי ההכרזה, אחותי ניגשה אליי ואישרה את מה שכבר הרגשתי בפנים".

 

האודישן של שגיא ורית'ם:

 

בחצי הגמר, השופט ויוצר התוכנית סיימון קאוול שיבח את הופעתה של שגיא עם רית'ם, ואמר: "זה היה טוב יותר מכל דבר שראיתי קודם לכם", ואף אמר שההופעה שלהם הייתה מקבל ציון 10 מתוך 10 אם היה מדובר בתחרות אולימפית.

שגיא בהחלט הצליחה להרשים את קאוול ואת שלושת השופטים האחרים – האווי מנדל, היידי קלום וסופיה ורגרה. ולא רק האמריקאים התאהבו בה וברית'ם, שכן אסרטון האודישן שלהם הפך לכל כך ויראלי ברשתות החברתיות והפך לאחד מעשרת הפופלריים ביותר ברשת.

"המסע שלנו ב'אמריקה גוט טאלנט שינה את חיינו", אמרה שגיר. "הכלב הקסום שלי, רית'ם, הוכיח את עצמו שוב ושוב, למדתי שאני הרבה יותר חזקה ממה שדמיינתי אי פעם ושכשהאנשים הנכונים מלווים אותנו, השמיים הם הגבול".

"הצלחתי לגרום למיליוני אנשים ברחבי העולם לחייך ולהתרגש איתנו מהדבר הפשוט הזה, של קשר עם כלבים, ואני כל כך גאה בהישגים שלנו. לא זכינו בפרס הגדול, אבל זכינו בחוויה שתיזכר לנצח, ובאינספור הזדמנויות לעבוד קשה כדי להגיע כמה שיותר רחוק", היא אמרה.

 

רגע ההכרזת הזוכה בתוכנית:

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE