הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אואזיס הכריזה על סיבוב הופעות בארה"ב - 15 שנים אחרי שהתפרקה
להקת הרוק הבריטית של האחים ליאם ונואל גלאגר תגיעה ללוס אנג'לס, שיקגו, טורונטו ועוד. "יש לכם הזדמנות אחרונה להוכיח שאהבתם אותנו כל הזמן"

שבועות אחרי ההכרזה הגדולה כי האחים גלאגר – ליאם ונואל, מתאחדים כלהקת אואזיס 15 שנים אחרי שדרכיהם נפרדו בסערה, כעת הם הודיעו על סיבוב הופעות גם בצפון אמריקה.

"אמריקה. אואזיס בדרך אליכם. יש לכם הזדמנות אחרונה להוכיח שאהבתם אותנו כל הזמן", אמרה הלהקה הבריטית בהצהרה.

ישנם חמישה תאריכים חדשים לאצטדיונים בקיץ הבא בטורונטו, שיקגו, ניו ג'רזי, לוס אנג'לס ומקסיקו סיטי. להקת הרוק האמריקאית Cage the Elephant תפתח את ההופעות.

מכירת הכרטיסים תתחיל ביום שישי בשעה 12:00 בצהריים לפני שעות החוף המזרחי, זאת דרך אתר הכרטיסים TicketMaster.

לפי הודעה לעיתונות, הלהקה תסובב גם ביבשות נוספות מחוץ לאירופה וצפון אמריקה במהלך השנה הבאה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

תאריכי סיבוב ההופעות של אואזיס בצפון אמריקה בשנת 2025:

24 באוגוסט: טורונטו

28 באוגוסט: שיקגו

31 באוגוסט: איסט רת'רפורד, ניו ג'רזי

6 בספטמבר: לוס אנג'לס

12 בספטמבר: מקסיקו סיטי

 

 

בחודש שעבר, מעריצי אואזיס מתוסכלים בבריטניה נתקלו בהודעות שגיאה, תורים ארוכים באינטרנט ומחירים משתנים - עליות וירידות מהירות במחיר בשל הביקוש - בעת שניסו להשיג כרטיסים.

ייתכן שיש פתרון ללפחות אחת מהבעיות הללו: דובר בשם הלהקה שיתף בהצהרה ביום שני כי "דגם התמחור הדינמי של Ticketmaster לא יחול על המכירה הקרובה של כרטיסים להופעות אואזיס בצפון אמריקה".

"כאשר ביקוש חסר תקדים לכרטיסים משולב עם טכנולוגיה שאינה מסוגלת להתמודד עם ביקוש זה, היא הופכת לפחות יעילה ויכולה להוביל לחוויה בלתי מקובלת עבור המעריצים", המשיכה ההודעה. "קיבלנו החלטה זו עבור סיבוב ההופעות בצפון אמריקה בתקווה להימנע מחזרה על הבעיות שחוו מעריצים בבריטניה ואירלנד לאחרונה".

הפרידה והאיחוד של הלהקה

אואזיס, שנוסדה במנצ'סטר ב-1991, הייתה אחת מהלהקות הבריטיות המפורסמות ביותר בשנות ה-90, עם להיטים אלמותיים כמו Wonderwall ו-Don't Look Back in Anger.

הלהקה התפרקה ב-2009 לאחר שנים רבות של מאבקים פנימיים. נואל גלאגר עזב רשמית את הלהקה זמן קצר לפני הופעה בפסטיבל ליד פריז. עוד לפני הפירוק, לשני האחים היה יחס אנטגוניסטי מתמשך.

"אנשים יכתבו ויגידו מה שירצו, אבל אני פשוט לא יכולתי להמשיך לעבוד עם ליאם יום אחד נוסף", כתב נואל גלאגר, גיטריסט ומלחין הלהקה, בהצהרה באותה עת.

למרות שהאחים גלאגר לא הופיעו יחד מאז, שניהם ביצעו באופן קבוע שירים של אואזיס בהופעות הסולו שלהם.

בחודש שעבר, הם סיימו מספר ימים של שערוריית מעריצים לגבי איחוד צפוי עם סרטון קצר בחשבונות המדיה החברתית של הלהקה שחשף את התאריך "27.08.24", והשעה "8 בבוקר", כתובים באותו גופן כמו לוגו המוכר של אואזיס. האחים שיתפו את אותו הדבר בחשבונותיהם האישיים.

בהכרזה על האיחוד, הלהקה אמרה שהמעריצים יחוו "את הניצוץ והעוצמה" שמתרחשים רק כאשר הם מופיעים יחד על הבמה.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE