הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כתב אישום נגד בת ה-13 שדקרה למוות את אחותה בת ה-7
משרד התובע במישיגן מאשים את הילדה הצעירה ברצח מתוכנן, אך היא תעמוד למשפט בתור קטינה - בתקווה שעד גיל 21 תשוחרר ולא תהווה סכנה לציבור

כתב אישום הוגש נגד צעירה בת 13 ממישיגן, המואשמת כי דקרה למוות את אחותה הקטנה בת ה-7.

ביום שלישי, משרד התובע המחוזי של ויין במישיגן הודיע על האישומים נגד הנערה בת ה-13 לאחר התקרית שהתרחשה בביתם ליד דטרויט. בהצהרה, משרד התובע של ויין לא חשף את זהותה של בת ה-13 אך ציין כי היא מואשמת כקטינה. משרד התובע גם הודיע כי הנערה מואשמת ברצח מתוכנן.

לפי הדיווחים, השתיים החלו לריב לאחר שנותרו לבד בביתן בטיילור, מישיגן, בשעה 11:15 בבוקר ביום שבת. לפי הרשויות, הילדה בת ה-7 נכנסה לאחר מכן לחדר האמבטיה, שם נדקרה מספר פעמים בסכין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צילום: Getty Images

 

לפי הדיווחים, הנערה בת ה-13 קראה לרשויות מיד לאחר התקרית. האחות הקטנה מתה מאוחר יותר בבית החולים לאחר שכוחות אכיפת החוק הגיעו לבית. הנערה הגדולה נאשמת גם ברצח פלילי ובהתעללות בילד בדרגה ראשונה.

תובעת מחוז ויין, קים וורת'י, אמרה שלמרות שנשקלה האפשרות לסווג את הנערה בת ה-13 כמבוגרת, זה לא אותו הדבר כמו לנהל נגדה משפט פלילי בבית משפט למבוגרים.

"בהתחשב בגילה הצעיר, למדינה יש שבע שנים לאבחן, לטפל ולשקם אותה עד שחרורה החובה בגיל 21", אמרה וורת'י. "בתקווה, אז היא לא תהיה מסוכנת לאחרים".

במהלך שימוע מקדים ביום שלישי בבית המשפט לקטינים, נקבע שהנערה תישאר במעצר.

אחד השכנים של המשפחה סיפר שהופתע לשמוע מה שקרה בבית הסמוך. "כשסבתא שלי סיפרה לי, נבהלתי כי הן היו החברות הכי טובות, הן תמיד היו משחקות ביחד. היו להן צעצועי 'הפוני הקטן שלי', והן היו משחקות אחת עם השנייה", אמר השכן מת'יו, שהכיר את האחיות הצעירות.

"מדי פעם, הייתי מגיע לכאן אל סבתא שלי והייתי רואה את הילדה הקטנה רוכבת על אופנייה לאורך הרחוב, והייתי הולך לשחק איתה", אמר מתיו. "כל מה שהיא רצתה זה היה להיות חברה של כולם".

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE