הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הוליווד על הקצה: 120 תביעות נוספות נגד פאף דדי יוגשו בקרוב
"השמות יזעזעו אתכם", אמר עורך הדין שאחראי על התביעה נגד הראפר, וציין כי הצעיר מבין הנפגעים מינית היה בן 9 בסך הכל, כאשר לפחות 25 מהמתלוננים היו קטינים

פרשת המין השערורייתית בה חשוד שון 'דידי' קומבס, הראפר המוכר בשמו פאף דדי, צפויה להתפוצץ בקרוב כאשר ישנם לפחות 120 אנשים נוספים שמאשימים אותו ב"אונס, תקיפה מינית וניצול מיני".

במהלך מסיבת עיתונאים ביום שלישי, עורך הדין טוני בוזבי מיוסטון, טקסס, טען כי המאשים הצעיר ביותר היה בן 9, עם מאשים נוסף לכאורה בן או בת 15. בוזבי הודה כי היו עוד קטינים מעורבים בתביעות, שטרם הוגשו.

צוות עורכי הדין של קומבס הכחיש את הטענות בהצהרה שנמסרה ל'פוקס ניוז'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פאף דדי | צילום: Getty Images

 

"כפי שהדגיש הצוות המשפטי של מר קומבס, הוא אינו יכול להתייחס לכל טענה חסרת בסיס במה שהפך לקרקס תקשורתי פרוע", אמרה עורכת הדין של קומבס, אריקה וולף. "עם זאת, מר קומבס מכחיש בתוקף ובאופן קטגורי כשקריות ומכפישות כל טענה שהוא התעלל מינית במישהו, כולל קטינים. הוא מצפה להוכיח את חפותו ולטהר את שמו בבית המשפט, שם האמת תיקבע על בסיס ראיות, ולא על בסיס ספקולציות".

בוזבי טען כי ההתעללות החלה כבר בשנת 1991, עם אירועים מדווחים שהתרחשו עד 2024. קורבנות, המפוזרים ברחבי המדינה במדינות כולל קליפורניה, פלורידה, ג'ורג'יה וניו יורק, יצאו החוצה לאחר שדידי הואשם על ידי תובעים פדרליים.

"כשאנחנו מדברים על הגילאים של הקורבנות בזמן שהתרחשה ההתנהגות המדוברת, זה מזעזע", אמר בוזבי במהלך מסיבת העיתונאים. "הקורבן הצעיר ביותר בזמן האירוע היה בן 9. יש לנו אדם שהיה בן 14. יש לנו אחד שהיה בן 15. 25 מתוך 120 האנשים שהם תובעים במקרים אלה היו קטינים בזמן המעשים שהתלוננו עליהם".

כזכור, דידי נעצר ב-16 בספטמבר והואשם למחרת בקשירת קשר לסחיטה; סחר מיני בכפייה, הונאה; והובלה לעיסוק בזנות. הראפר הכחיש את ההאשמות שעות לאחר שכתב האישום המפרט את פשעי המין הנטענים שלו נחשף.

אם יימצא אשם, הוא עומד בפני עונש מינימלי של 15 שנות מאסר או עונש מקסימלי של מאסר עולם.

 

 

בקשת השחרור בערבות של הזמר שאחראי על הלהיט I'll Be Missing You נדחתה פעמיים, אפילו לאחר שהציע 50 מיליון דולר ואזיק אלקטורני. עורכי דינו של דידי ניסו לשכנע את השופט שאין סכנה שהראפר יברח.

הרשויות טענו כי דידי הפעיל רשת פלילית, בין היתר באמצעות העסקים שלו Bad Boy Records ו-Combs Global. הוא השתמש על פי כתב האישום ב"נשק חם, איומי אלימות, כפייה והתעללות מילולית, רגישית, פיזית ומינית" כדי למלא את תשוקותיו המיניות.

דידי ועובדיו "הפחידו, איימו ופיתו קורבנות לתוך מסלולו של קומבס, לעתים קרובות בשכנוע של מערכת יחסים רומנטית. קומבס לכאורה אז השתמש בכוח, איומים וכפייה כדי לגרום לקורבנות לעסוק במעשי מין". הראפר מואשם גם באספקת נוזלים לווריד לקורבנותיו כדי שיתאוששו ממאמץ פיזי ושימוש בסמים.

בוזבי אמר שהוא מתכנן לחשוף את מי ששיתף פעולה עם דידי לאורך כל הדרך.

"יבוא היום שבו נקרא בשמות מלבד שון קומבס, ויש הרבה שמות", הוא אמר. "זו כבר רשימה ארוכה, אבל בגלל אופי המקרה הזה, אנחנו הולכים לוודא בטוח - בטוח לחלוטין - שאנחנו צודקים לפני שנעשה זאת".

"השמות יזעזעו אתכם", הוסיף.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE