הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רופא שסייע באספקת קטמין למתיו פרי הודה באשמה
ד"ר מארק צ'אבז העביר 22 בקבוקוני קטמין ו-9 לוכסניות של קטמין שהושגו במרמה, למכירה לפרי

ד"ר מארק צ'אבז, אחד משני הרופאים שהואשמו באספקת קטמין לשחקן מתיו פרי, הודה באשמה ביום רביעי בהפצה בלתי חוקית של חומר ההרדמה. צ'אבז הוא אחד משלושה נאשמים שחתמו על הסדר טיעון ועומדים בפני האשמות קלות יותר במותו של פרי, אותו התובעים הפדרליים מייחסים לקשר של מספר אנשים לספק לשחקן את הסם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

שני הנאשמים האחרים שחתמו על הסדרי טיעון הם העוזר האישי של פרי, קנת' איוואמאסה, וסוחר הסמים לכאורה אריק פלמינג. שני נאשמים נוספים אינם משתפים פעולה עם התביעה ועומדים בפני האשמות חמורות יותר של קשירת קשר.

ג'אסבין סנגה, המכונה "מלכת הקטמין", הציגה את עצמה כ"סוחרת סמים של סלבריטאים עם סחורה איכותית". היא מואשמת באספקת קטמין לעוזרו של פרי. ד"ר סלבדור פלסנסיה, המכונה "ד"ר פי", לכאורה הזריק לשחקן את הסם בביתו בפסיפיק פליסיידס. שניהם הכחישו את האשמות וצפויים להישפט במרץ.

פרי, בן 54, נמצא מת באמבט הג'קוזי בביתו ב-28 באוקטובר. הוא מת מ"השפעות אקוטיות של קטמין", לפי משרד הרופא המשפטי של מחוז לוס אנג'לס. מותו הוביל לחקירה פדרלית של מספר סוכנויות.

התובעים טוענים כי פלסנסיה למד שהשחקן מעוניין להשיג קטמין כחודש לפני מותו. פרי לקח את הסם דרך הרופא הרגיל שלו כטיפול לא מאושר לדיכאון. פלסנסיה יצר קשר עם צ'אבז, שהפעיל בעבר קליניקת קטמין, כדי להשיג את הסם למכירה לשחקן.

צ'אבז הודה כי העביר קטמין מהקליניקה שלו בסן דייגו למכירה לפלסנסיה. הוא שיקר למפיץ תרופות והגיש מרשם על שם מטופל לשעבר ללא הסכמתו. צ'אבז העביר 22 בקבוקוני קטמין ו-9 לוזנג'ים של קטמין, שהושגו במרמה, לפלסנסיה למכירה לפרי.

פלסנסיה, למרות שנאסר עליו על ידי ה-DEA לרשום חומרים מפוקחים, ממשיך לעסוק ברפואה אך חייב ליידע מטופלים על התיק הפלילי המתנהל נגדו. אם יורשע, הוא עלול לעמוד בפני 10 שנות מאסר על כל האשמה הקשורה לקטמין ו-20 שנה על כל האשמה של זיוף מסמכים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE