הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נהגים בקליפורניה? ייתכן שאתם זכאים להחזר כספי
הסדר בשווי מיליוני דולרים שהושג בין המדינה לבין חברות סחר בדלק בגין טענות להפקעת מחירים

הסדר פשרה בסך 50 מיליון דולר פתר טענות לפיהן Vitol, Inc. ו-SK Energy Americas, Inc., יחד עם חברת האם שלה SK Trading International, עבדו בסתר יחד כדי לחבל ולתמרן את מחירי השוק המיידי של בנזין בקליפורניה. הסדר זה הוא בנוסף להסדר בתביעה ייצוגית פרטית שהוגשה בבית המשפט הפדרלי.

"מניפולציה בשוק והפקעת מחירים הן בלתי חוקיות ובלתי מקובלות, במיוחד בתקופות משבר כאשר אנשים פגיעים ביותר," אמר התובע הכללי רוב בונטה. "אני גאה להחזיר כסף לתושבי קליפורניה שהיו קורבנות למניפולציה במחירי הדלק. כעורך הדין של העם, אני מחויב להילחם בחמדנות תאגידית ולהבטיח צדק לתושבי קליפורניה."

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אם רכשתם בנזין במחוזות לוס אנג'לס, סן דייגו, אורנג', ריברסייד, סן ברנרדינו, קרן, ונטורה, סנטה ברברה, סן לואיס אוביספו ו/או אימפריאל בקליפורניה בין 20 בפברואר ל-10 בנובמבר 2015, ייתכן שאתם זכאים לתשלום

 

אז מי זכאי? אם רכשתם בנזין במחוזות לוס אנג'לס, סן דייגו, אורנג', ריברסייד, סן ברנרדינו, קרן, ונטורה, סנטה ברברה, סן לואיס אוביספו ו/או אימפריאל בקליפורניה בין 20 בפברואר ל-10 בנובמבר 2015, ייתכן שאתם זכאים לתשלום.

כיצד אני מגיש תביעה? כדי להגיש תביעה, בקרו באתר CalGasLitigation.com.

לפי AAA, המחיר הממוצע של גלון בנזין בקליפורניה הוא 4.78 דולר, יותר מ-1.50 דולר מעל הממוצע הארצי.

כיצד אני מגיש תביעה? כדי להגיש תביעה, בקרו באתר CalGasLitigation.com

לפי AAA, המחיר הממוצע של גלון בנזין בקליפורניה הוא 4.78 דולר, יותר מ-1.50 דולר מעל הממוצע הארצי. כמה כל תובע יקבל אינו ידוע בשלב זה ויהיה תלוי במספר התביעות שיוגשו. יש להגיש תביעות עד ה-8 בינואר, 2025.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE