הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טים וולז היה "חלוד באופן בולט" בעימות הטלוויזיוני
אנשי תקשורת אמריקאים דנו כיצד חוסר הניסיון של בן זוגה של קמלה האריס במירוץ לנשיאות היה ניכר – בעיקר מות ג'יי די ואנס, שמעניק ראיונות בשידור חי באופן תכוף

מספר פרשנים פוליטיים ומבקרים קשרו את ביצועי המושל טים וולז בעימות הטלוויזיוני הראשון שלו מול מקבילו ג'יי די ואנס, לחוסר הניסיון שלו בחשיפה תקשורתית

"אני חושבת שהחוסר בראיונות שהוא עשה עם התקשורת הארצית והמקומית, זה היה נוכח", אמרה דנה באש, מגישת CNN, שראיינה את וולז באוגוסט יחד עם סגנית הנשיא קמלה האריס לראיון הראשון שלהם מאז שהאריס הפכה למועמדת.

הנשיא לשעבר טראמפ וואנס ערכו לפחות 61 ראיונות מאז שהוקם הצוות האריס-וולז, לעומת 23 ראיונות לא מתוסרטים עבור הצוות הנשיאותי הדמוקרטי עד כה.

"אני חושב שוולז נראה לא יציב", אמר ג'ונתן קרל, כתב ABC News, לאחר העימות. "ולמען האמת, מה שראיתי הוא מישהו שלא התמודד עם שאלות על במה לאומית מאז שהפך למועמד הדמוקרטי. הוא פשוט היה לא  בכושר. כלומר, אני לא יודע למה הם עשו את זה, אבל הם שמרו עליו מחוץ לאור הזרקורים. הם שמרו אותו הרחק מכתבים. הם לא נתנו לו לעשות שום ראיונות. והוא היה בבירור לא יציב במהלך רוב העימות הזה. לעומת זאת, ג'יי די ואנס היה מאוד חלק".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טים וולז בעימות מול ג'יי די ואנס | צילום: Getty Images

 

"שונא לומר את זה אבל וולז היה מרוויח מלעשות כמה תוכניות בוקר של יום ראשון, כפי שואנס עשה", אמר אדוארד לוס, עורך משנה של הפייננשל טיימס.

ואנס הופיע מספר פעמים בתוכניות חדשות של בוקר יום ראשון מאז שהצטרף לצוות טראמפ, כולל עם דנה באש מ-CNN, קריסטן וולקר מ-NBC, ג'ונתן קרל מ-ABC, מרגרט ברנן מ-CBS, אחת ממנחות העימות - ושנון ברים מפוקס ניוז.

אנדריאה מיטשל מ-MSNBC אמרה ביום רביעי שוולז היה "באופן בולט חלוד" בגלל חוסר החשיפה התקשורתית שלו, אם כי היא אמרה בטעות שהוא לא עשה "שום ראיונות סולו" מאז שהצטרף לצוות. וולז עשה מספר הופעות בטלוויזיה וברדיו מקומיים ועשה ראיונות ב-MSNBC ו-ABC לאחר עימות טראמפ-האריס בחודש שעבר, אבל הוא עשה הרבה פחות ישיבות תקשורת פורמליות כסגן מועמד מאשר ואנס.

אבי פיליפ, מגישה ב-CNN, אמרה שמושל מינסוטה לא היה מוכן לעימות של יום שלישי בלילה.

"הוא לא הגיב להרבה מהביקורות וההתקפות שואנס העלה על השולחן. הוא אפשר לכמה שקרים ברורים פשוט לעבור ללא מענה," הוסיפה פיליפ.

"לקח לו כמה משפטים להגיע לחלק של התשובה שלו, התשובה של וולז, שבה הוא בעצם הגיב לזה", היא אמרה. "כלומר, אני חושבת שהיה חוסר הכנה וביצוע ברור כאן מצדו של וולז".

מאט גורמן, דובר רפובליקני, אמר במהלך הופעה ב-CNN ביום רביעי שההכנה והניסיון בראיונות של ואנס ניכרו לאורך הדיון.

"וולז, שלא עשה הרבה ראיונות, חוץ מרק עם דנה באש כמובן, אז ללא אותה הכנה לראיונות, ללא השאלות הקשות והיכולת לשפר את הטיעונים שלך, כל זה גרם לו להתקשות לצאת המנושאים המסובכים", אמר גורמן.

 

טים וולז וג'יי די ואנס | צילום: AP

 

 

הניתוח של 'פוליטיקו' על הדיון גם אמר שלואנס ולוולז היו אסטרטגיות הכנה שונות.

דייוויד אקסלרוד, יועץ לשעבר של אובמה, אמר שהוא הופתע מחוסר החשיפה התקשורתית שהאריס וולז קיבלו.

"הייתי קצת מבולבל מההיעדרות של המועמדת לנשיאות וגם של המועמד לסגן נשיא בטלוויזיה מאז שהם הפכו למועמדים, כי ככה אנשים מכירים אותך. והם לא באמת בילו הרבה זמן עם אף אחד מהם עד עכשיו", אמר אקסלרוד. "הוא היה בכל מקום לפני שהפך למועמד כשהוא התמודד לתפקיד סגן הנשיא".

אקסלרוד הסיק שוולז הכניס את עצמו לעמדת נחיתות: "אז אני גם חושב שזה עלול להיות קצת בעיה עבור וולז שלא עשה את זה. ישיבה עם התקשורת היא הכנה טובה לדיונים. זה אימון טוב לאירועים האלה. וולז לא עשה את זה".

 

הקמפיין של האריס-וולץ לא הגיב לבקשה לתגובה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE