הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פידליטי אומרת ש-X צנח בערכו ב-80% מאז השתלטותו של אילון מאסק
אם נחיל את הירידה היחסית של המניות על השווי הכולל של X בעת רכישתה, זה יצביע על הערכת שווי כוללת של 9.4 מיליארד דולר, ירידה תלולה מ-44 מיליארד הדולר ששילם מאסק ברכישה

הערכת שווי של פלטפורמת המדיה החברתית X ירדה באופן דרמטי בעיני חברת ההשקעות הגדולה פידליטי, על פי דיווחים רבים. שווי השוק של מניות Fidelity Blue Chip Growth Fund בחברה הפרטית מוערך ב-4.2 מיליון דולר, על פי דוח חודשי שפורסם ביום ראשון.

זה 79% פחות מהערכת הקרן את מניותיה באוקטובר 2022 כאשר אילון מאסק השתלט על טוויטר, שאז הוערכו ב-19.66 מיליון דולר. אם נחיל את הירידה היחסית של המניות על השווי הכולל של X בעת רכישתה, זה יצביע על הערכת שווי כוללת של 9.4 מיליארד דולר, ירידה תלולה מ-44 מיליארד הדולר ששילם מאסק ברכישה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאסק כינה את החרם הפרסומי בעקבות אישורו לפוסט אנטישמי "סחיטה" ואמר למפרסמים אלה שוב ושוב "לכו ת******".

 

TechCrunch דיווח ראשון על הערכת השווי החדשה. חברות אחרות עשויות להעריך את מניותיהן ב-X באופן שונה.

אילון מאסק ו-X איבדו הכנסות במאבק הגובר עם מפרסמים לענקית המדיה החברתית היו יחסים מתוחים עם מפרסמים בנוגע למיתון תוכן מאז שמאסק רכש את החברה ב-2022. מנכ"לית X לינדה יקרינו אמרה כי החרם של המפרסמים עלה לחברה מיליארדי דולרים בהכנסות.

כאשר דיבר בפסגת DealBook של הניו יורק טיימס בנובמבר האחרון, זמן קצר לאחר שמספר חברות גדולות כולל אפל, IBM ווולט דיסני משכו פרסומות מ-X לאחר שמאסק כינה פוסט אנטישמי בפלטפורמה "האמת בפועל", מאסק התפרץ, וכינה את החרם הפרסומי "סחיטה" ואמר למפרסמים אלה שוב ושוב "לכו ת******".

החברה תבעה קבוצות שונות העוסקות במיתון תוכן במהלך השנה האחרונה.

באוגוסט, X Corp. תבעה קבוצת מפרסמים בטענה שהם קשרו קשר "לעכב במשותף מיליארדי דולרים בהכנסות פרסום".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE