הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נסו לעקוב: אשתו של בן הזוג של בריטני ספירס הגישה בקשת גירושין
אחרי שמונה שנות נישואין וחמישה ילדים, ניקול מבקשת להתגרש מפול סוליז - שהיה המנקה של הזמרת בת ה-42 עד שהחל ביניהם רומן סוער

נראה שהיחסים בין פול סוליז ואשתו ניקול מנסילה נגמרו באופן רשמי, ונראה שזה הולך להיות מכוער.

מנסילה הגישה תביעת גירושין נגד המנקה לשעבר של הזמרת בריטני ספירס, שהפך להיות בן הזוג שלה, זאת לבית המשפט העליון של קליפורניה ביום רביעי לאחר שמונה שנות נישואין.

במסמכים שהושגו על ידי 'פייג' סיקס', נחשף שגרושתו לעתיד של סוליז ציינה "הבדלים בלתי ניתנים לפשרה" ורשמה את תאריך הפרידה הרשמי שלהם כ-29 ביוני 2023.

לא רק שמנסילה ביקשה את המשמורת המשפטית והפיזית על חמשת הילדים שלה ושל סוליז, אלא היא גם מחפשת תמיכה כלכלית מבעלה, בקרוב לשעבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בריטני ספירס, פול סוליז 

 

בנוסף, מנסילה מבקשת מבית המשפט לבטל את היכולת של סוליז לבקש תמיכה כלכלית ממנה – והיא דורשת שהוא יהיה אחראי על תשלום שכר טרחת עורכי הדין שלה.

על פי הדיווחים, ספירס וסוליז החלו לצאת זו עם זה בספטמבר 2023, בזמן שהזמרת הייתה בתהליך גירושין מסם אשגרי.

למרות הרומן הסוער שלהם, ספירס בת ה-42 וסוליז נפרדו ביולי כאשר הזמרת הכריזה על עצמה באינסטגרם שלה כ"רווקה לחלוטין". בפוסט שנמחק מאז, האמא לשניים טענה שהיא "לעולם לא תהיה עם גבר נוסף" כל עוד היא חיה.

ימים לאחר מכן, מקור אמר לאתרי הרכילות שספירס זרקה את המנקה שלה לשעבר לאחר שהרגישה שהוא מנצל אותה.

אבל כמעט חודש לאחר הפרידה, צולמה ספירס מבלה זמן עם סוליז ושלושה מילדיו בפארק טרמפולינות בתאוזנד אוקס, קליפורניה.

מעבר לכך שהיה מנקה לשעבר של ספירס, סוליז גם ידוע כפושע שהואשם במספר עבירות תעבורה ולפחות בעבירה פלילית אחת. במאי, סוליז וספירס עשו כותרות כאשר היו מעורבים בוויכוח אליום בשאטו מרמון בלוס אנג'לס.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE