הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מדריך צניחה חופשית בקליפורניה שיקר על ההסמכה שלו במשך 10 שנים
רוברט פולי בן ה-49 ייכנס לשנתיים מאסר בגלל שהסתיר במשך כמעט 10 שנים את העובדה שההסמכה שלו בוטלה, והמשיך ללמד במרכז הצניחה בו מתו 28 בני אדם

מדריך צניחה חופשית מקליפורניה קיבל עונש מאסר בגלל ששיקר במשך כמעט 10 שנים על כך שהוא מוסמך ללמד בבית הספר לצניחה, בו היו 28 מקרי מוות בתאונות – כך לפי גורמים רשמיים.

רוברט פולי, בן 49, נידון לשנתיים מאסר ביום שני לאחר שנמצא אשם בחודש מאי האחרון בכך שלימד מדריכים כיצד לבצע צניחה חופשית זוגית, כלומר מדריך עם מבלה, זאת במרכז הצניחה Lodi Parachute באקמפו, זאת לאחר שההסמכה שלו הושעתה בשנת 2015.

פולי אימן למעלה מ-100 מדריכים חדשים, בזכות שימוש בתמונה דיגיטלית של חתימת מדריך מוסמן כדי לחתום על קורסי הכשרה, שכלו לכל תלמיד כ-1,100 דולר.  

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

התלמידים יונג קוון וטיילר טרנר נפלו למותם ב-2016 בקפיצה זוגית - מה שהביא אנשים לשאול שאלות לגבי המדריך, לפי הדיווח ב-SFGate.

"פולי אמר בשקר לתלמידים שהוא בוחן זוגי", אמר משרד התובע הפדרלי. "לאחר מקרי המוות האלה, קורבנות רבים של הדרכתו של פולי ביקשו את כספם בחזרה, אך הוא לא החזיר להם".

פולי לא הואשם במותם של קוון או טרנר.

לאחר התאונה הקטלנית של טרנר וקוון, הוגש כתב אישום בגין מוות ברשלנות נגד בעל מתקן הצניחה, ויליאם דאוז. משפחת טרנר זכתה בפסק דין של 40 מיליון דולר, אך אמרה ל-SFGate ב-2023 שהיא לא קיבלה כלום מזה.

חקירה קודמת של SFGate חשפה רמות חמקמקות של רגולציה במתקן הצניחה, שבו היו 28 מקרי מוות מאז 1985.

פולי הורשע בהונאת תקשורת במאי לאחר משפט שנמשך שבוע, לפי משרד התובע הפדרלי. סעיף פלילי של גניבת זהות מחמירה נדחה קודם לכן.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE