הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראש השנה בלוס אנג'לס: משטרת לוס אנג'לס מגבירה את הפטרולים ליד בתי הכנסת
בעוד שרוב הקהילות דורשות חברות וכרטיסים לשירותי הימים הנוראים, שירותים חינמיים יתקיימו בבוורלי הילס והוליווד

ראש השנה החל בשקיעה ביום רביעי כשמחלקת המשטרה של לוס אנג'לס התחייבה ל"נוכחות אסטרטגית" סביב בתי כנסת ובתי תפילה אחרים על רקע המתיחות הגוברת במזרח התיכון. "אני יכול לומר לכם שתכננו ונפגשנו לא רק פנימית אלא גם עם שותפינו האחרים באכיפת החוק כדי לספק תקופת זמן בטוחה ל(התכנסויות החג)," אמר מפכ"ל משטרת לוס אנג'לס הזמני דומיניק צ'וי ביום שלישי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"נתפלל יחד לשלום במזרח התיכון, מבקשים את ברכת האל לעזור לסיים את הסכסוכים באזור," אמר מייסד ובעל ה-Laugh Factory ג'יימי מסדה

 

"תראו נוכחות אסטרטגית של אנשי המקצוע שלנו באכיפת החוק באתרים קריטיים, מעורבים עם מנהיגי הקהילה שלנו, משוחחים, כך שכולם מיודעים כיצד ליצור איתנו קשר, כיצד לקבל התראות מוקדמות אם אנחנו רואים משהו - ראית משהו, אמור משהו. היו הרבה דיונים, הרבה תכנון."

מחלקת המשטרה של בוורלי הילס פרסמה הצהרה ביום שלישי שבה נאמר כי היא "עוקבת מקרוב אחר האירועים העולמיים וכאמצעי זהירות, הגבירה את הסיורים ושיתפה פעולה עם אבטחה פרטית כדי להבטיח את הבטיחות המתמשכת של הקהילה שלנו סביב בתי כנסת ובתי תפילה במהלך ראש השנה והימים הנוראים."

בעוד שרוב הקהילות דורשות חברות וכרטיסים לשירותי הימים הנוראים, שירותים חינמיים יתקיימו בבוורלי הילס והוליווד. מרכז JEM בבוורלי הילס יקיים שירות ערב ראש השנה בשעה 18:30 ביום רביעי, שירות מסורתי בשעה 10:00 ושירות ערב בשעה 18:30 ביום חמישי ושירות נוסף בשעה 10:00 ביום שישי.

ניתן להירשם באינטרנט בכתובת www.jemcommunitycenter.com/events/high-holiday-services-2024.

ה-Laugh Factory Hollywood יקיים שירותים חינמיים בשעה 11:00 ביום חמישי. "נתפלל יחד לשלום במזרח התיכון, מבקשים את ברכת האל לעזור לסיים את הסכסוכים באזור," אמר מייסד ובעל ה-Laugh Factory ג'יימי מסדה בהצהרה. זו תהיה השנה ה-42 ברציפות שה-Laugh Factory מקיים שירותי ימים נוראים חינמיים.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE