הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלו הן 10 הערים הטובות ביותר בארה"ב לאוהבי אוכל
פלורידה מובילה מעט על פני קליפורניה, כאשר שלוש ערים של כל אחת מהמדינות הרכיבה את הרשימה שנקבעה על פי גיוון האוכל, האיכות והנגישות

הערים הטובות ביותר בארצות הברית עבור מה שנקרא "חובבי אוכל" נחשפו במחקר חדש של WalletHub - ופלורידה מובילה את הדרך.

החברה ממיאמי שחררה השבוע את רשימת הערים הטובות ביותר לחובבי אוכל לשנת 2024, שדירגה יותר מ-180 ערים גדולות ברחבי 28 מדדים.

צ'יפ לופו, אנליסט ב-WalletHub, אמר בראיון שהרשימה השנה בדקה כמה גורמים כמו נגישות וזמינות של מסעדות איכותיות בדירוג של לפחות 4.5 כוכבים.

"מה שהפתיע אותי הוא שבין עשר הערים המובילות לחובבי אוכל, כולן הצליחו מאוד בדירוגי הגיוון, הנגישות, האיכות, ועם זאת, מספר מהן דורגו נמוך מאוד בזמינות", הוא אמר.

לופו המשיך: "למרות שהמחירים במסעדות די גבוהים, אפילו במצב הכלכלי הזה, נראה שחובבי האוכל הקשוחים לא מתרגשים מלשלם קצת יותר עבור חווית אוכל איכותית ומשובחת".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

וזו הרשימה המלאה:

  1. סן דייגו
  2. דנבר
  3. סיאטל
  4. לאס וגאס
  5. סקרמנטו
  6. טמפה
  7. פורטלנד
  8. אורלנדו
  9. סן פרנסיסקו
  10. מיאמי

מיאמי נקראה העיר הטובה ביותר בארצות הברית לאלו המחפשים ארוחה טעימה.

לופו אמר שזה נובע חלקית מהזמינות הגבוהה של מסעדות במחירים סבירים בדירוג של לפחות 4.5 כוכבים מתוך חמישה. "יש גם מספר גבוה מאוד של מסעדות לנפש ואפשרויות אוכל איכותיות שם", הוא אמר.

בנוסף לכך, לדבריו משהו שלעיתים לא מדברים עליו הוא שמיאמי היא העיר עם מספר השלישי הגבוה ביותר של שווקי חקלאים - שזה אומר, לדברי לופו, שגם יש להם חובבי אוכל שאוהבים לבשל בבית.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE