הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בית בצפון קליפורניה עם גן דקלים המפורסם ברחבי העולם מוצע למכירה
במהלך כמעט 50 שנה, הנכס הזה הפך לנווה מדבר טרופי עשיר, כאשר רבים מהדקלים כעת בגילאים שבין 30 ל-50 שנה

אזור מפרץ סן פרנסיסקו אינו ידוע באקלים טרופי. אבל נכס בן אקר אחד בסמטה כפרית שקטה בוולנט קריק, 25 מייל ממזרח לסן פרנסיסקו, הוא ביתו לגן דקלים משגשג המוערך ביותר מ-1.5 מיליון דולר, לפי חברת הנדל"ן Compass. גן הדקלים העמיד מוערך על ידי חובבי דקלים ברחבי העולם, נכתב ברשימת הנכס.

עם בית עיקרי בן 4,000 רגל מרובע, ארבעה חדרי שינה, ארבעה חדרי אמבטיה ובית אורחים, כל האחוזה וגן הדקלים ב-35 Amberwood Lane זמינים למכירה מחוץ לשוק ב-3.8 מיליון דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"מהרגע ש(הנכס) הגיע לידיי, ידעתי שזה משהו מיוחד," אמר הבעלים מייקל טורקוט בדוא"ל לסקרמנטו בי. "גן הדקלים העמיד כבר היה מרהיב, ומיד דמיינתי דרכים להעלות את הבית והגן לגבהים גדולים עוד יותר"

 

"מהרגע ש(הנכס) הגיע לידיי, ידעתי שזה משהו מיוחד," אמר הבעלים מייקל טורקוט בדוא"ל לסקרמנטו בי. "גן הדקלים העמיד כבר היה מרהיב, ומיד דמיינתי דרכים להעלות את הבית והגן לגבהים גדולים עוד יותר. במהלך העשור האחרון, השקעתי את כל ליבי בהגשמת החלום הזה, ואני לא יכול להיות גאה יותר בשינוי. יש משהו קסום בלהירדם לקול הלחישה של הדקלים ולהתעורר ליופי של גן בוטני עשיר."

האוסף המרשים של דקלים נדירים ומבוקשים נוצר על ידי ריצ'רד דאגלס בסביבות 1975. גן הדקלים משגשג למרות הטמפרטורות הקרירות יותר של וולנט קריק. אזור מפרץ סן פרנסיסקו קריר באופן בולט יותר מרוב קליפורניה.

"במהלך כמעט 50 שנה, הנכס הזה הפך לנווה מדבר טרופי עשיר, כאשר רבים מהדקלים כעת בגילאים שבין 30 ל-50 שנה," אמרה סוכנת הרישום דנה גרין מ-Compass בהצהרה. "העצים המלכותיים האלה, שחלקם שווים יותר מ-100,000 דולר כל אחד, נבחרו ונשתלו בקפידה על ידי ריצ'רד דאגלס, שהיה לא רק טייס אלא גם אדריכל נוף עם אהבה עמוקה לדקלים."

דאגלס אפילו טיפח זן ייחודי של דקל, ה-Jubautia splendens 'Dick Douglas', שעדיין חי בנכס, אמרה גרין.

"כהונתו כנשיא החברה הבינלאומית לדקלים משנת 1982 עד 1984 היא עדות למומחיותו והשפעתו בעולם הדקלים," היא הוסיפה.

 

במחיר של 3.8 מיליון דולר, הנכס בוולנט קריק, קליפורניה, כולל גן דקלים נדיר מרשים בשווי 1.5 מיליון דולר

 

הבית, שנבנה במקור ב-1952, שופץ והורחב לחלוטין ב-2016. חדר משפחה מודרני ולוג'יה הושלמו ב-2024.

"התוצאה? נווה מדבר קליפורני מודרני צנוע," לפי רשימת הנכס.

במחיר של 3.8 מיליון דולר, הנכס בוולנט קריק, קליפורניה, כולל גן דקלים נדיר מרשים בשווי 1.5 מיליון דולר.

הבית החד-קומתי מציג קווים נקיים ונוחויות מודרניות לאורכו. נוף מרהיב מקיף את הבית. השטח כולל שבילי צפחה ואבן מתפתלים, בריכה, גן זן, מתקני מים ובקתת אורחים.

"זה נדיר למצוא נכס נדיר ומדהים כמו 35 Amberwood Lane," אמרה גרין. "איכות העבודה בשיפוץ הבית ובתוספת היא ללא תחרות. העובדה שהבית היפה הזה מוקף בגן דקלים ידוע עולמית ונוף ברמת אתר נופש מעלה את האיכות והערך של הבית לרמה חדשה."

טורקוט אמר שיתגעגע לנכס, אבל הגיע הזמן להמשיך הלאה.

"עכשיו שהחזון שלי לנכס הזה התגשם, אני מוכן להתחיל בהרפתקאות חדשות," הוא אמר. "אני מקווה בכל ליבי שהבעלים הבאים יתאהבו בנכס הזה בדיוק כפי שאני התאהבתי. זה מדהים להימלט לגן עדן טרופי שבו שלווה ורוגע קיימים במרכז עיר תוססת ועירונית כמו וולנט קריק. זה באמת חלום שהתגשם."

15% לא
85% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE