הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ניפר אניסטון וברק אובמה? השחקנית מגיבה לשמועות על קשר רומנטי
עיתון רכילות פרסם כי הנשיא לשעבר בוגד באשתו מישל, ושהוא וכוכבת הסדרה 'חברים' "אובססיביים זה לזו". אניסטון הגיבה וכמובן שללה כל אפשרות כזו: "אני מכירה את מישל יותר ממנו"

ג'ניפר אניסטון מבהירה שהשמועות בעיתוני הרכילות הן "שקריות", כולל אחת שטוענת שהיא מנהלת קשר רומנטי עם הנשיא לשעבר ברק אובמה.

בהופעתה בתוכנית של ג'ימי קימל, כוכבת הסדרה 'חברים' הוצגה עם שער של כתב עת שבו נכתב "האמת על ג'ן וברק". קו נוסף על השער אומר שאשתו, הגברת הראשונה לשעבר מישל אובמה, "נבגדת כשאניסטון גונבת את תשומת לב בעלה", ושאניסטון וברק "אובססיביים זה לזו".

בצחוק, אניסטון בת ה-55 אמרה: "מכל השיחות שאתה מקבל מהפרסומאי שלך, שאתה פשוט כמו, 'אוי, מה זה היה?' או האימייל שאומר שאתר כלשהו יעשה סיפור על זה ועל זה – על זה לא כעסתי".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אניסטון ואובמה, כנראה שהם לא יוצאים 

 

אניסטון הבהירה שהשמועה שמצביעה על יחסים רומנטים בינה לבין אובמה, בן 63, היא "לחלוטין שקרית". היא הוסיפה, "פגשתי אותו פעם אחת. אני מכירה את מישל יותר ממנו". קימל אז שאל בצוק: "האם יש משהו עלייך ועל מישל שאנחנו צריכים לדעת?", ואניסטון אמרה בחיוך: "זה לא נכון".

יום חמישי, ה-3 באוקטובר, מציין את יום השנה ה-32 לחתונתם של אובמה. לרגל יום המיוחד שלהם בשנה שעברה, מישל, בת 60, כתבה באינסטגרם: "אני אוהבת לעבור את החיים לצידך". הוא הוסיף בפוסט באותו הזמן, "את נהדרת, חכמה, מצחיקה ויפה - ואני מאושר לקרוא לך שלי".

אניסטון הייתה נשואה בעבר לשחקנים בראד פיט וג'סטין ת'רו. היא אמרה בראיון ל-Allure ב-2022 שהיא פתוחה לצאת לדייטים שוב אך לא מתעניינת בנישואין.

"אף פעם אל תגיד אף פעם, אבל אין לי עניין", אמרה אניסטון באותו הזמן. "הייתי רוצה קשר. מי יודע? יש רגעים שאני רוצה פשוט להתכדרר לכדור ולומר, 'אני צריכה תמיכה'. היה נפלא לחזור הביתה וליפול לתוך זרועותיו של מישהו ולומר, 'היום היה קשה'".

 

 

96% לא
4% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE