הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלטון ג'ון מדבר בכנות על הבעיות הרפואיות שלו: "לא נשאר הרבה ממני"
המוזיקאי האהוב בן ה-77 שחרר את הסרט התיעודי עליו בפסטיבל הקולנוע בניו יורק, שם דיבר על איברים רבים שהוצאו מגופו – והודה מעומק ליבו למעריצים הנאמנים ובעיקר למשפחתו

אלטון ג'ון מעולם לא היה מישהו שנמנע מהאמת. ביום שלישי, המוזיקאי בן ה-77 שיתף עדכון בריאותי בזמן שנשא נאום מרגש בפרמיירה של הסרט התיעודי הקרוב שלו, "אלטון ג'ון: אף פעם לא מאוחר מדי", בפסטיבל הקולנוע של ניו יורק.

"אם להיות כנה איתכם, לא נשאר הרבה ממני", שיתף אלטון, לפי מגזין People. "אין לי שקדי חך, אדנואידים או תוספתן. אין לי ערמונית. אין לי ירך ימנית או ברך שמאלית או ברך ימנית. למעשה, הדבר היחיד שנשאר לי הוא הירך השמאלית שלי. אבל אני עדיין כאן".

"אני לא יכול להודות לכם מספיק, אתם האנשים שיצרו אותי. אני רוצה להודות לדיוויד, לזאקארי ולאליז'ה על כך שהפכו אותי לאדם הכי מאושר בעולם", הוא הוסיף, כשהוא מתייחס לבעל שלו, דיוויד פורניש, ולשני בניהם.

עם שנים של סיבובי הופעות מאחוריו, יוצר הלהיטים מהאהובים בעולם אמר שהוא מצא "אושר מוחלט" כאשר פגש את בן זוגו והקים איתו משפחה, והסביר מדוע הוא בחר לקחת צעד אחורה מעולם הבידור לאחר שיפסיק לעלות על הבמות עם סיבוב ההופעות האחרון ב-2023.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אלטון ג'ון 

 

"מצאתי אושר ונחת מוחלטים כשפגשתי את דיוויד וכשילדנו נולדו", הוא שיתף. "וזה השביע אותי כל כך. מעולם לא הרגשתי אושר כמו עכשיו".

"כפי שאתם יודעים, החלטתי להפסיק לעשות סיבובי הופעות, כי אני בן 77, עשיתי הכל שיש לעשות, לנגן. הצלחתי", הוא המשיך, לפי המקור. "הייתי שם ועשיתי את זה".

עם זאת, העיר ג'ון, המוזיקה תמיד תהיה חלק ממנו: "עדיין צריך להשאיר מקום כי אני עדיין הולך להיות עם מוזיקה בחיי. אבל הדבר החשוב ביותר בחיי הם דיוויד, זאקארי ואליז'ה, והמשפחה והחברים שלי. מצאתי אוטופיה, ואני כל כך מתרגש".

"אפילו כשהייתי בזמנים הכי אפלים שלי, עדיין נגנתי במוזיקה, עדיין הקלטתי מוזיקה, אז אני חייב לומר תודה למוזיקה על כך שהייתה ההשראה הכי מדהימה לי במהלך כל חיי", הוא סיכם.

 

אלטון ג'ון ומשפחתו: "מצאתי אוטופיה"

 

בחודש שעבר, הזמר האגדי פרסם הודעה באינסטגרם שבה שיתף כי חלה ב"דלקת עין חמורה" במהלך הקיץ והוא מתמודד עם תהליך החלמה ארוך.

"במהלך הקיץ, התמודדתי עם דלקת עין חמורה שלצערי השאירה אותי עם ראייה מוגבלת באחת העיניים", הוא שיתף ברשתות החברתיות. "אני מחלים, אך זה תהליך איטי מאוד ויקח זמן עד שהראייה תחזור לעין המושפעת".

ג'ון המשיך והודה ל"צוות הרפואי המעולה" שלו, וכן למשפחתו, על כך שדאגו לו "במהלך השבועות האחרונים".

"ביליתי את הקיץ בשקט, מתאושש בבית, ואני מרגיש חיובי לגבי ההתקדמות שעשיתי בהחלמה ובהתאוששות עד כה", הוא הוסיף, לפני שחתם "עם אהבה והכרת תודה, אלטון ג'ון".

בדוקומנטרי "אלטון ג'ון: אף פעם לא מאוחר מדי", שהוקרן בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי בטורונטו ב-6 בספטמבר, הזמר דיבר על הדאגות של שני בניו לגבי "הפנאי" שלו.

"הם חושבים על הפנאי שלי. הם דואגים לגבי הפנאי שלי", הוא אמר בדוקומנטרי. "לא כל כך דיוויד, אלא אני."

"אני רוצה לראות אותם מביאים ילדים לעולם ונשאים לאישה. אני לא חושב שאהיה כאן בשביל זה. מי יודע? אף פעם לא יודעים. לכן אני רוצה לנצל את הזמן הטוב ביותר - את הטוב ביותר מהזמן שלי - כל עוד אני כאן", הוא הוסיף. "הזמן שבילינו יחד הוא כל כך נפלא וכל כך יקר".

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE