הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מכה לדמוקרטים: אחרי שתמכו בביידן - איגוד הכבאים מתנער מקמלה האריס
ארבעה שבועות לפני הבחירות, ה-IAFF, המייצג כמעט 350,000 אנשי הצלה, הודיע כי לא יתמוך באף אחד מהמועמדים לנשיאות - לא בהאריס ולא בטראמפ

קמפיין סגנית הנשיא קמלה האריס נפגע מכך שאיגוד עובדים מרכזי סירב לתמוך בה, למרות שתמך בנשיא ג'ו ביידן נגד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ב-2020.

האגודה הבינלאומית של לוחמי האש, ה-IAFF, אמרה ביום חמישי שהיא לא תתמוך בהאריס או בטראמפ בבחירות לנשיאות השנה, שייערכו בעוד ארבעה שבועות, לאחר שההנהגה החליטה לא לתמוך באף מועמד.

"היום, המועצה המנהלת של ה-IAFF, ברוב של 1.2%, החליטה שלא לתמוך במועמד בבחירות הנשיאותיות לשנת 2024", אמר הנשיא הכללי של ה-IAFF, אדוארד קלי, בהצהרה. "החלטה זו, שקיבלנו ברצינות רבה, היא הדרך הטובה ביותר לשמר ולחזק את אחדותנו. אנו מעודדים את חברינו - וכל הבוחרים הזכאים - לצאת ולהשמיע את קולם בבחירות הקרובות".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


איגוד הכבאים הודיע כי לא יתמוך באף אחד מהמועמדים | צילום: Getty Images

 

קלי אמר שההחלטה נעשתה לאחר שהאיגוד "נקט צעדים חסרי תקדים כדי לשמוע את דעות חברינו על המועמדים ועל נושאי המדיניות שחשובים להם ביותר".

אי-התמיכה מצטרפת למהלך דומה שנעשה לאחרונה על ידי האחווה הבינלאומית של נהגי משאיות, שבחודש שעבר סירב לתמוך באף אחד מהמועמדים למרות שהם תמכו בכל מועמד דמוקרטי מאז 2000.

טראמפ הצהיר על אי-התמיכה של הנהגי המשאיות כ"כבוד" לאחר שנשיא הנהגים, שון או'בריאן, הודיע על ההחלטה, ואמר בראיון לפוקס ניוז שלאיגוד יש "משקל רב".

"הדמוקרטים לא יכולים להאמין... זה תמיד היה אוטומטי שהדמוקרטים מקבלים את תמיכת נהגי המשאיות", אמר טראמפ. "הם אמרו שהם לא יתמכו בדמוקרטים השנה, אז זה היה כבוד עבורי".

ה-IAFF מייצגת כמעט 350,000 לוחמי אש, עובדי רפואת חירום ומצילים ברחבי ארצות הברית וקנדה.

 

29% לא
71% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE