הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמינם בדרך להיות סבא: צפו איך היילי הודיעה לו על החדשות המרגשות
הראפר בן ה-51 היה בהלם מוחלט כאשר הבת שלו, בת ה-28, הביאה לו חולצה כחולה במתנה - עליה היה רשום את התואר החדש שלו: סבא

אמינם חשף כי בתו היילי ג'ייד סקוט מצפה לילדה הראשון, כחמישה חודשים אחרי שהתחתנה עם בחיר ליבה.

בקליפ חדש לשירו Temporary, הראפר בן ה-51 כלל תיעודים מכל חייו כאבא להיילי - עד הרגע שבו הוא מוביל את בתו בת ה-28 לחופה, וכן את הרגע המרגש בו היא בישרה לו שהיא בהריון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כפי שניתן לראות בתיעוד המרגש, היילי – ששמה מוכר לכולנו מהלהיטים הגדולים ביותר של הראפר, הפתיעה אותו עם החדשות הטובות על ידי מתנה של חולצת דטרויט ליונס, עליה היה כתוב "סבא" מאחור, ותמונת אולטרסאונד של העובר בבטנה.

הקליפ הראה את אמינם - ששמו האמיתי הוא מרשל ברוס מאת'רס השלישי - בהלם למראה תמונת האולטרסאונד, מעכל את החדשות בזמן שבתו צוחקת משמחה לצידו.

זה יהיה הנכד הראשון של זוכה 15 פרסי הגראמי, וגם הילד הראשון של היילי ובעלה אוון מקלינטוק, שהתחתנו בחודש מאי האחרון.

 

 

השניים מנהלים מערכת יחסים מאז 2016 והתארסו בפברואר 2023. היא חשפה באינסטגרם שמקלינטוק הציע לה נישואין, כשפרסמה תמונה שלו כורע ברך.

לפי TMZ, סקוט ומקלינטוק התחתנו בטקס "בגודל צנוע" שנערך ב-Greencrest Manor בבאטל קריק, מישיגן, שם חברים קרובים ובני משפחה נכחו לצפות בהם אומרים "כן" אחד לשנייה. זה היה אירוע מלא בכוכבים עם חברים רבים של אביה, כולל ד"ר דרה, 50 סנט וג'יימי אייובין.

"מתעוררת כאישה נשואה השבוע," כתבה היילי בפוסט שכלל תמונות מהחגיגה. "לא יכולנו לבקש סופ"ש יפה יותר. כל כך הרבה דמעות שמחה זלגו, צחוקים וחיוכים היו, וכל כך הרבה אהבה הורגשה".

"אוון ואני אסירי תודה על כל המשפחה והחברים שהגיעו לתמוך בנו ולהיות חלק מהפרק החדש הזה בחיינו כבעל ואישה", היא אמרה.

במהלך השנים, סקוט הייתה נושא של רבים משיריו של הראפר, כשהוזכרה למעלה מעשרים פעמים בטקסטים שלו. בתו הבכורה היא גם נושא אחד הקעקועים הגדולים ביותר שלו, תמונה של פניה כילדה על זרועו העליונה.

אמינם קיבל את בתו עם אשתו לשעבר, קימברלי אן סקוט, ב-1995. בני הזוג לשעבר, שנפגשו בתיכון, היו נשואים פעם אחת ב-1999 והתגרשו ב-2001. הם נישאו מחדש בינואר 2006, אם כי הוא הגיש בקשה לגירושין באפריל באותה שנה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE