הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכב רגאטון נמצא ירוי בראשו בתוך מכונית במיאמי
המשטרה מאמינה שחשוד ירה בראשו של 'אל טייגר', נהג במכונית עד בסמוך לבית חולים - ונמלט מהמקום. הרופאים נלחמים בשעות אלה על חייו

כוכב הרגאטון El Taiger נלחם על חייו במיאמי, לאחר שנמצא ירוי בראשו בתוך מכונית מרצדס-בנץ מכוסה בדם, שעל פי הדיווח היו בתא המטען גלונים של דלק.

הזמר הקובני בן ה-37, ששמו האמיתי הוא חוסה מנואל קרבחל זלדיבר, נמצא בחלק האחורי של הרכב עם פצע ירי במצחו בשכונת אלאפטה של העיר, זאת בשעות הבוקר המוקדמות של יום חמישי, כך דיווח טלמונדו 51.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אל טייגר, נמצא ירוי בראשו

 

כוכב המוזיקה הלטינית פונה לבית החולים הקרוב, ג'קסון ממוריאל הלת', שם הוא נמצא במצב קריטי לאחר שעבר ניתוח מוח. כך מסר הנציג של אל טייגר, קרלוס אלפארו, לכלי התקשורת.

אל טייגר, שיש לו יותר ממיליון עוקבים באינסטגרם, היה בערבות לאחר מעצר ביולי בגין שוד חמוש, תקיפה ובעלות על קוקאין. במרץ בשנה שעברה, הוא נעצר בגין אחזקת סמים וגם כן בגין שוד בעודו חמוש בכלי נשק.

השוטרים מאמינים שייתכן שנורה במקום אחר ואז נזרק ליד הבית חולים.

"אנחנו בטוחים שזה לא קרה בפינה הזו שבה נמצא הרכב. זה קרה במקום אחר, מישהו נהג לשם, השאיר אותו ויצא ברגל", אמר דובר משטרת מיאמי, מייק וגה, לטלמונדו.

כאמור, שני גלונים של דלק גם נמצאו בתוך תא המטען של הרכב כאשר הכוכב הפצוע קשה נמצא, לפי הרשויות.

"אנחנו יודעים שהיה הרבה דם בתוך ה-SUV. הוא היה בחלק האחורי, והשוטרים היו צריכים לפתוח את החלק האחורי של ה-SUV כדי להוציא אותו", אמר דובר המשטרה. "הוא היה בערבות. חיכינו לתאריך הדיון בבית המשפט ולכמה ראיות למקרה הפחות חמור, כשקיבלנו את המידע הזה".

המשטרה אמרה שכרגע אין לה חשודים או עדים לאירוע, שנמצא בחקירה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE