הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בפעם החמישית תוך פחות משנה: ריקול הוכרז על רכבי סייברטראק
עשרות אלפי טנדרים העשויים מנירוסטה מבית היוצר של טסלה הוכרזו תחת ריקול בשל בעיה במצלמת הרוורס אשר מופעלת תוך 8 שניות מרגע השילוב להילוך אחורי

טסלה מחזירה 27,185 כלי רכב מדגם סייברטראק בשל בעיות נראות במצלמת הרוורס. זהו המקרה החמישי של החזרת מוצר עבור הטנדר החשמלי העשוי מנירוסטה, מאז שהחל לנסוע בכבישים בסוף שנת 2023.

הסיבה לריקול היא בעיה בתוכנה הקשורה למסך התצוגה האחורי של הטנדרים המושפעים, אשר עלול להישאר מסך שחור למשך עד שמונה שניות לאחר שהנהג משלב להילוך אחורי, כפי שטסלה חשפה בהגשה למנהל הבטיחות בדרכים הלאומי, NHTSA.

על פי החוקים האמריקאיים, הדרישה היא שמסכי התצוגה האחוריים יופעלו תוך שתי שניות מרגע השילוב להילוך אחורי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"תמונה אחורית מושהית מפחיתה את שדה הראייה של הנהג למה שמאחורי הרכב, ומגדילה את הסיכון לתאונה", ציינה החברה בהודעה.

ההחזרה כוללת דגמי סייברטראק מסוימים משנת 2024 שיוצרו בין ה-13 בנובמבר 2023 ל-14 בספטמבר 2024. כלי הרכב המוחזרים "פועלים או פעלו עם לוגיקת תוכנה ספציפית לחומרה במתח נמוך", אמרה טסלה בהגשה.

הסייברטראק, בעל המראה העתידני, נתקל במספר מהמורות בדרך מאז השקתו בדצמבר 2023, כאשר הרכב נתקל במספר החזרות השנה, לצד תלונות בעלים על חלודה. מחירי המשאיות נעים בין 57,390$ ל-96,390$.

בפברואר, טסלה החזירה כמעט 2.2 מיליון מכוניות סייברטראק בשל בעיה בגופן האותיות של נורת האזהרה של מערכת הבלימה נגד נעילה, שהיה קטן מדי לקריאה. בחודש אפריל בוצעה החזרה קטנה יותר של כ-4,000 סייברטראקים בשל דוושת האצה פגומה. שתי החזרות נוספות ביוני כללו מגבי שמשות פגומים וחלקי גימור רופפים.

כפתרון להחזרה האחרונה, טסלה שחררה עדכון תוכנה חינמי שבעלי הטנדרים יכולים להוריד. מכתבי הודעה צפויים להישלח ב-25 בנובמבר 2024.

בעלי סייברטראק עם שאלות לגבי ההחזרה האחרונה יכולים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של טסלה במספר 1-877-798-3752. מספר ההחזרה של טסלה הוא SB-24-00-016.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE