הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ואנס משבח את חברת הקונגרס שטוענת שהדמוקרטים היו אחראיים להוריקן הלן
מרג'ורי טיילור גרין ידועה ביצירת תיאוריות קונספירציה חסרות היגיון, ובעבר הביעה את אמונתה ב"לייזרים יהודיים בחלל"

הסנטור ג'יי די ואנס היה לו מילים טובות על חברת הקונגרס הרפובליקנית מרג'ורי טיילור גרין - רק שעות לאחר שהיא רמזה כי "הם" המסתוריים יכולים לשלוט במזג האוויר והביאו את הוריקן הלן על מצביעים רפובליקנים בג'ורג'יה וצפון קרוליינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גרין הייתה קרובה לרעיונות הזויים גם לפני וגם במהלך כהונתה בתפקיד

 

גרין ידועה בחזרה על תיאוריות קונספירציה חסרות היגיון. היא הביעה את אמונתה ב"לייזרים יהודיים בחלל" והייתה קרובה לרעיונות הזויים גם לפני וגם במהלך כהונתה בתפקיד.

היא העלתה את הטענה המוזרה האחרונה שלה ב-X, הפעם בנוגע למזג האוויר. "כן, הם יכולים לשלוט במזג האוויר. זה מגוחך שמישהו ישקר ויאמר שזה לא יכול להיעשות," כתבה גרין. לפני שהעלתה את הטענה שניתן לשלוט במזג האוויר, היא שיתפה תמונה של האזורים שנפגעו ביותר מהוריקן הלן על גבי מפת בחירות.

היא לא הבהירה מי הם "הם", אבל הרמיזה במפה היא שהדמוקרטים היו איכשהו אחראים להוריקן כדי לפגוע במצביעים רפובליקנים.

 

אלה שנפגעו מהוריקן הלן עדיין מתאוששים מהסופה הקטלנית שיצרו הדמוקרטים לפי דברי חברת הקונגרס הרפובליקנית

 

למרות טענתה האבסורדית, ואנס הרעיף שבחים על גרין במהלך עצרת בחירות אחרונה במחוז של גרין. "יש לנו עוד מנהיגה חזקה ונהדרת בחברת הקונגרס מרג'ורי טיילור גרין," הוא אמר. "אתם אולי לא יודעים את זה, אבל אחת התמיכות הראשונות... שקיבלתי כשהתמודדתי בפריימריז הרפובליקניים לסנאט באוהיו לפני כמה שנים הייתה ממרג'ורי טיילור גרין, אז היא חברה טובה שלי."

הוא המשיך לכנות את גרין "אדם נאמן" ו"חברת קונגרס מצוינת."

הדמוקרטים מיהרו לגנות את ואנס על השבחים לגרין. בהצהרה שנשלחה ביום שישי, מנהל התגובה המהירה של ה-DNC, אלכס פלויד, כינה את גרין "תיאורטיקנית קונספירציה מנותקת לחלוטין וקיצונית מכחישת בחירות שרעילה למצביעים כמו סדר היום של פרויקט טראמפ-ואנס 2025."

"ג'יי די ואנס לקח זמן בג'ורג'יה היום לשבח את 'חברתו הטובה' מיד אחרי שהיא סיימה להפיץ תיאוריות קונספירציה חדשות על איך 'הם' יכולים לשלוט במזג האוויר בזמן שג'ורג'יה עדיין מתאוששת מהוריקן הלן," הוא כתב. "וזו עוד סיבה למה אנחנו בטוחים שלואנס יהיה הרבה יותר זמן פנוי לבלות עם 'חברתו הטובה' אחרי נובמבר הזה."

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE