הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אילון מאסק התייצב לצדו של טראמפ שחזר לנאום במקום בו נפצע בנסיון ההתנקשות בו
מאסק אומר שטראמפ "חייב לנצח כדי לשמר את הדמוקרטיה" במהלך חזרתו המפוארת של הנשיא לשעבר לבאטלר, פנסילבניה

אילון מאסק עלה לבמה בעצרת הניצחון של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בבאטלר, פנסילבניה, ביום שבת - שלושה חודשים לאחר ניסיון ההתנקשות הראשון בחייו שם - שם הוא הביע את תמיכתו המלאה במועמד הרפובליקני וקרא לאנשים להירשם להצבעה.

מאסק, בן 53, התלוצץ שהוא "לא רק MAGA, אני MAGA אפל" כשעלה לבמה לקול תשואות רמות מהקהל של למעלה מ-20,000 איש, כשהוא לבוש כולו בשחור - כולל כובע MAGA שחור מותאם אישית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבוס של X, והאדם העשיר בעולם, הפך ליותר ויותר גלוי בתמיכתו ברפובליקנים באינטרנט - דבר שהתרחש במקביל לשטף של חקירות מסוכנויות הרגולציה של ביידן.

 

"הנשיא טראמפ חייב לנצח כדי לשמר את החוקה. הוא חייב לנצח כדי לשמר את הדמוקרטיה באמריקה," הדגיש מאסק בפני הקהל.

בדבריו הקצרים, המנכ"ל של טסלה וספייסאקס תקף את הנשיא ביידן והדמוקרטים תוך שהוא משבח את טראמפ, בן 78, מאותה במה שבה הנשיא לשעבר ספג כדור באוזן כאשר המתנקש הפוטנציאלי תומאס מתיו קרוקס, בן 20, פתח באש ב-13 ביולי.

"אתם יודעים, המבחן האמיתי לאופיו של אדם הוא איך הוא מתנהג תחת אש. והיה לנו נשיא אחד שלא יכול היה לטפס במדרגות ואחר שהניף אגרוף אחרי שנורה," אמר מאסק לקול תשואות סוערות.

מאסק קרא שוב ושוב לבוחרים שאינם רשומים לעשות זאת במשרד הבחירות המקומי שלהם לפני הבחירות ב-5 בנובמבר, אותן כינה "מצב של חובה לנצח."

"הירשמו להצבעה. הביאו את כל מי שאתם מכירים - וכל מי שאתם לא מכירים. גררו אותם להירשם להצבעה," אמר. "אם הם לא יעשו זאת, אלה יהיו הבחירות האחרונות. זו התחזית שלי. אין דבר חשוב יותר," הזהיר איל הטכנולוגיה.

 

במהלך השנה האחרונה, טראמפ ומאסק הפכו לידידים. באוגוסט טראמפ ומאסק קיימו שיחה של למעלה משעתיים ב-X שבה דנו במצב המרוץ ובבעיות שעומדות בפני ארצות הברית

 

הבוס של X, והאדם העשיר בעולם, הפך ליותר ויותר גלוי בתמיכתו ברפובליקנים באינטרנט - דבר שהתרחש במקביל לשטף של חקירות מסוכנויות הרגולציה של ביידן.

מאסק גם הגביר את השקעתו הכספית בהתאם לדבריו. באוגוסט הוא חתם על צ'ק לוועדה הקונגרסיונלית הרפובליקנית הלאומית על סך 289,100 דולר, על פי רשומות ועדת הבחירות הפדרלית.

במהלך השנה האחרונה, טראמפ ומאסק הפכו לידידים. באוגוסט טראמפ ומאסק קיימו שיחה של למעלה משעתיים ב-X שבה דנו במצב המרוץ ובבעיות שעומדות בפני ארצות הברית.

ברשתות החברתיות, המיליארדר היה נלהב בשבחיו.

"טראמפ יציל את הדמוקרטיה ואת אמריקה. סמנו את מילותיי. קמלה/האריס יהיו אסון." אמר מאסק בפוסט ב-X באוגוסט. "מעט מאוד אמריקאים מבינים שאם טראמפ לא ייבחר, אלה יהיו הבחירות האחרונות. רחוק מלהיות איום על הדמוקרטיה, הוא הדרך היחידה להציל אותה!" הוסיף בחודש שעבר.

לפני סיום נאומו בן 90 הדקות, טראמפ הבטיח "להגיע למאדים" עד סוף כהונתו בעזרתו של מאסק אם ייבחר שוב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE