הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אבא נורה ונהרג בתיכון סנט ג'ון בוסקו בבלפלאואר כשהגיע לצפות במשחק כדורגל של בנו
הקורבן נהג במכונית לבנה שדווחה לאחרונה כגנובה. המשטרה מסרה כי יש סרטון מעקב של מגרש החניה

אב נורה למוות במגרש החניה של תיכון סנט ג'ון בוסקו בבלפלאואר בשעות הבוקר המוקדמות של יום שבת, כשהגיע לצפות במשחק הפוטבול של בנו, כך מסרו השוטרים. כעת מתנהל חיפוש אחר היורה.

האירוע התרחש בסביבות השעה 8:20 בבוקר יום שבת, במגרש החניה של בית הספר בשדרות בלפלאואר. השוטרים הוזעקו למקום בעקבות דיווחים על ירי. כשהגיעו, מצאו גבר שנורה במכונית. השוטרים מסרו כי במכונית הייתה גם אישה שלא נפגעה. צילומים מהזירה הראו מכונית לבנה בעלת ארבע דלתות עם מספר חורי ירי בשמשה הקדמית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השוטרים מסרו כי במכונית הייתה גם אישה שלא נפגעה

 

הפרמדיקים פינו את הגבר לבית החולים, שם נקבע מותו. היורה נמלט מהמקום.

"בחור מגיע לראות את בנו משחק במשחק פוטבול של קבוצת 8-U, והוא איבד את חייו," אמר המאמן מייק בראון. "זה לא נורמלי."

בראון מאמן את קבוצת הפנתרים של צפון לונג ביץ' לגילאי 8-U. הוא סיפר ששמעו לפחות שלוש יריות בזמן החימום בבוקר שבת. "פו, פו, פו," אמר בראון. "בהתחלה חשבנו שאלו הבלונים ביציעים."

לדברי בראון, האב של אחד מילדי ה-7 בקבוצה נהרג בירי. הוא מאמין שהילד לא היה מודע למה שקרה במהלך המשחק. "הילד סיים את משחק הפוטבול וכל זה," אמר בראון. "אני מניח שהאם לא רצתה לתת לו את כל המידע הזה."

הרשויות עדיין חוקרות מניע אפשרי. הם מאמינים שהיורה היה נוסע במכונית בהירה.

 

 

"לא היה אירוע במגרש החניה שהתחיל את זה," אמר סגן השריף הוגו ריינאגה. "איננו יודעים אם אולי עקבו אחריו לכאן, או אם מישהו כאן זיהה אותו."

ריינאגה אמר שהקורבן נהג במכונית לבנה שדווחה לאחרונה כגנובה מלינווד. "יש סרטון מעקב של מגרש החניה," אמר סגן ריינאגה. "החוקרים עובדים על השגת סרטון המעקב הזה"

משחקי הפוטבול בבית הספר המשיכו כרגיל ביום שבת. חלק מההורים היו המומים לשמוע מה קרה. "זה יותר מדי," אמרה ג'סיקה לואבנו. "הבאת אקדח לחגיגה של ילדים. זה טירוף. הייתי רוצה לקחת את בני וללכת, אבל זה כל הכסף לפח."

המאמן בראון תיאר את מה שקרה כ"שובר לב", כשהשחקנים בני ה-7 וה-8 יודעים כעת על מה שהתרחש.

"זה שובר לב מאוד," אמר בראון. "זה הביא דמעות לעיניי. אני מאמן בעיר הפנימית. עכשיו, זה עוד ילד שגדל בעיר הפנימית בלי אבא. זה המקום שבו התפקיד שלי נכנס לתמונה. זה פשוט עוד אחד שאני צריך לקחת תחת חסותי."

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE