הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הטייס קנה פיצה לכל 150 הנוסעים לאחר נחיתת חירום ועיכוב של שבע שעות
טייס יונייטד איירליינס שחש אחריות לנוסעיו הרעבים הזמין 30 פיצות מפיצרייה מקומית ואז וידא שכל 150 הנוסעים אכלו לפני שהכין לעצמו צלחת

ביטיסה 2480 של יונייטד (UA2480) המריאה מסן פרנסיסקו ב-13:01 והייתה אמורה לנחות מעט אחרי 19:00 בהיוסטון, טקסס. אז, הדברים קיבלו תפנית באוויר.

"שמתי לב שלא היו דיילים, כולם הלכו לאחור מסיבה כלשהי," מספרת טניה סטאמוס, נוסעת בטיסה "זה היה לפני שהקברניט אמר משהו. חשבתי, 'המ, זה קצת מוזר.'"

סטאמוס אומרת שהקברניט בסופו של דבר דיבר ברמקול וביקש עזרה מכל רופא או מגיש עזרה ראשונה שאולי היו על הטיסה. זמן מה לאחר שהמתנדבים נעלמו בחלק האחורי של המטוס, הקברניט חזר לאינטרקום כדי לומר שתהיה נחיתת חירום בניו מקסיקו.

לאחר הנחיתה, אמבולנס המתין למטוס ונוסע הובהל החוצה לפני ששאר הנוסעים הורדו מהמטוס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לטייס שלהם היה רעיון מחמם לב לארוחת ערב: מסיבת פיצה

 

נחיתת החירום גרמה לעיכוב, שדחף חלק מאנשי הצוות של UA2480 מעבר לשעות המשמרת המקסימליות המותרות על ידי מינהל התעופה הפדרלי. כך שחוקית, סטאמוס ושאר הנוסעים נאלצו להמתין לקבוצה חדשה של דיילים לפני שיוכלו להגיע ליעדם הסופי.

לאחר מכן, הגיע עוד מזל רע כשנמסר לנוסעים שנמל התעופה עומד להיסגר בעוד כ-15 דקות. במאמץ הירואי להאכיל את הנוסעים, לטייס שלהם היה רעיון מחמם לב לארוחת ערב: מסיבת פיצה.

"הטייס שלנו פשוט מדהים," כתבה סטאמוס מאוחר יותר בטיקטוק. "הוא הרגיש כל כך רע בגלל המצב שהוא הזמין 30 פיצות מפיצרייה מקומית והזמין אותן ישירות לשער שלנו ואז וידא שכל 150 הנוסעים אכלו לפני שהכין לעצמו צלחת."

סטאמוס מוסיפה שהטייס ארגן את תור הפיצה בדרך היחידה שתהיה הגיונית לקבוצת אנשים היושבים בשער היציאה: לפי מספרי מושבי הנוסעים.

בסופו של דבר, צוות הטיסה החלופי הגיע והנוסעים המשיכו בדרכם ליוסטון, נוחתים בשעות הקטנות של הבוקר.

סטאמוס אומרת שהעיכוב הממושך השאיר אותה עם תחושה מפתיעה של חיוביות. "כולם תמיד חושבים על משהו שלילי שקורה בעולם הזה - העולם הזה אבוד," אומרת סטאמוס, מהרהרת במעשה החסד של הטייס. "מה שאני לוקחת מזה הוא שהטוב תמיד מנצח, אתה יודע?"

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE