הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גל גדות מבהירה לעולם: "נמשיך להילחם"
השחקנית הישראלית פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה פוסט לציון יום השנה לטבח ה-7 באוקטובר, אותו תיארה כ"אחד מאירועי הטרור המזוויעים ביותר"

השחקנית גל גדות היא הכוכבת הישראלית הגדולה ביותר בהוליווד, שמייצגת את ישראל בכבוד – בטח מאז טבח ה-7 באוקטובר.

בציון שנה לאותה שבת שחורה בבוקר שמחת תורה, גדות פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה סטורי ל-108 מיליון העוקבים שלה, שם כתבה באנגלית:

"ב-7 באוקטובר, המדינה שלי חוותה את אחד מאירועי הטרור המזוויעים ביותר. 1,400 נשים, ילדים, קשישים וגברים נרצחו באכזריות, ורבים נוספים נפצעו", כתבה השחקנית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"עדיין יש לנו 101 חטופים שמוחזקים בשבי בעזה תחת התנאים הכי לא אנושיים. אנחנו לעולם לא נשכח אותם, ואנחנו תמיד נילחם כדי לשחרר אותם", כתבה והוסיפה את ההאשטג: Bring Them Home Now, לצד הסמל הצהוב.

בסטורי שלאחר מכן, היא צרפה תמונה של הסמל הצהוב עם נר, והכיתוב: October 7th, Never Forget.

כאמור, מאז טבח ה-7 באוקטובר גדות מנצלת את הבמה העולמית בה היא מוכרת כדי לתת לגיטימציה למאבק הקיומי של ישראל ולמלחמה להשיב את החטופים לביתם. 

בחודש מאי למשל, היא פרסמה פוסט בו גינתה את השתיקה מחרישת האוזניים אל מול האונס והאלימות המינית שביצעו מחבלי חמאס, ואמרה: "העולם אכזב את הנשים ב-7 באוקטובר".

"אנחנו טוענים שאנחנו עומדים נגד אונס ואלימות נגד נשים. שאנחנו לא ניתן לנשים להפוך לקורבנות ואז להשתיק אותן. אנחנו אומרים שאנחנו מאמינים לנשים, עומדים לצד נשים, משמיעים את קולן של הנשים".

אבל נראה העולם הליברלי נכשל בלהגן על נשים.

"ב-7 באוקטובר, העולם היה עד בזמן אמת למתקפות האלימות של חמאס", המשיכה גדות. "תוך שעות מהמתקפה, הופץ הסרטון המצמרר של שני לוק מובלת עירומה על ידי התוקפים שלה בגאווה. למרות זאת, חודשיים לאחר מכן נשים עדיין מוחזקות כבנות ערובה בידי האנסים האלה, והעולם נכשל לקרוא לסיטואציה הזאת בשמה: "מצב חירום שדורש תגובה נחרצת".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE