הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המסר של המשלחת האמריקאית שהגיעה לירושלים: מי שרוצה להשמיד את ישראל – רוצה להשמיד אותנו
משלחת דו-מפלגתית הגיעה לישראל כדי להביע את תמיכת ארצות הברית בעם היהודי, זאת ביום השנה לטבח ה-7 באוקטובר

משלחת אמריקאית המורכבת מסנאטורים רפובליקנים ודמוקרטים, בהובלת הסנאטור הרפובליקני מדרום קרוליינה לינדזי גרהאם, הגיעה ביום שני לישראל – שמציינת שנה לטבח האכזרי ביותר שידעה כמדינה.

גרהאם, הידוע בתמיכתו האיתנה במדינה היהודית, אמר במעמד הפגישה עם ראש ממשלת ישראל בלשכתו: "הסיבה שאנשים נרצחו ב-7 באוקטובר הייתה שהם היו יהודים. ראינו את הסרט הזה בעבר. אנחנו לא רוצים לראות עוד סרטים כאלה. חיים במולדתם. אמרת משהו שבאמת הכה בי. אף אחד לא צריך להיות פליט בארצו שלו. הם חוזרים לצפון, חברים. הם חוזרים לקיבוצים האלה. תעשו כל מה שצריך כדי להחזיר את האנשים שלכם לבתיהם".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסנאטורים גרהאם ובלומנטל בפגישה עם רה"מ נתניהו בלשכתו

 

הסנאטור הרפובליקני המשיך, והתייחס לסכסוך האחרון בין ירושלים לפריז – שהחליטה לקחת צעד אחד אחורה מתמיכתה במאבק הקיומי של ישראל:

"לחבריי בצרפת, אתם מבינים את זה לגמרי הפוך. אתם צריכים להכפיל את המאמצים לעזור לישראל, כי האנשים שרוצים להשמיד את ישראל רוצים גם להשמיד את העם הצרפתי. אני מבין את זה. הוא מבין את זה. אתם נלחמים את המלחמה שלנו. אנחנו נעזור לכם בצרכים הצבאיים שלכם", אמר גרהאם.

"מגדלי התאומים נפלו לא בגלל הוריקן, אלא כי טרוריסטים איסלאמיסטים קיצוניים הרגו 3,000 מאיתנו ביום אחד. והם היו הורגים את כולנו אם היו יכולים", המשיך הסנאטור גרהאם. "אם איראן אי פעם תשיג נשק גרעיני, הם ישתמשו בו. השאלה תהיה נגד מי הם ישתמשו בו קודם. נגדי? נגדך? נגד ערב הסעודית? אנחנו לא יכולים לתת לזה לקרות לעולם. אז אנחנו נעזור לכם".

 

 

לפני כן, ראש הממשלה נתניהו אמר: "אני מעריך מאוד את הביקור של הסנאטורים גרהאם ובלומנטל ביום הזיכרון הזה, ה-7 באוקטובר. זו הייתה המתקפה האכזרית ביותר על העם היהודי מאז השואה, אבל בניגוד לשואה, אנחנו נלחמים בחזרה. אנחנו נלחמים כמו אריות בתמיכת הממשל האמריקאי והעם האמריקאי, ונציגיו כאן. אני רוצה להודות לשניכם על התמיכה המצוינת שלכם בישראל לאורך כל המלחמה".

הסנאטור הדמוקרטי מקונטיקט, ריצ'רד בלומנטל, אמר: "תודה לך, אדוני ראש הממשלה. אנו מתכבדים להיות איתך ומעריכים שנתת לנו את ההזדמנות הזו לשוחח איתך ביום קשה כל כך עבור מדינתך ועם ישראל וכולנו בארצות הברית שמרגישים עמוקות שזו הייתה התקפה מתועבת ובלתי אנושית על העם היהודי. אנחנו כאן כדי לומר שאנחנו מגבים את ישראל ושלישראל יש את הזכות להגן על עצמה".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE