הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סיסי יוסטון, זוכת גראמי ואמה של ויטני יוסטון, נפטרה בגיל 91
היא הייתה בעלת קריירה מפוארת כזמרת ליווי וזמרת גוספל וסייעה להביא את בתה בתה לתהילה גדולה עוד יותר

סיסי יוסטון, זמרת גוספל מוערכת וזוכת פרס גרמי, הלכה לעולמה ב-7 באוקטובר 2024 בגיל 91. היא הייתה לא רק אמנית מוכשרת בזכות עצמה, אלא גם אמה של הכוכבת העולמית וויטני יוסטון.

נולדה ב-1933 בניוארק, ניו ג'רזי, סיסי החלה את הקריירה המוזיקלית שלה בגיל צעיר בכנסייה ובלהקה משפחתית. היא הייתה חלק ממשפחה מוזיקלית מפוארת, שכללה את בת דודתה, זמרת האופרה ליאונטין פרייס, ואת אחייניותיה דיון ודי די וורוויק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


למרות הצלחתה כזמרת ליווי, סיסי פנתה גם לקריירת סולו. היא זכתה בשני פרסי גרמי על אלבומי הגוספל שלה ב-1996 וב-1997

 

סיסי הצטרפה ללהקת הליווי "Sweet Inspirations", שליוותה אמנים מפורסמים כמו אלביס פרסלי וארית'ה פרנקלין. היא תרמה רבות לעיצוב סגנון השירה של זמרי הליווי, כשיצרה בעצמה את קולות הרקע הייחודיים.

למרות הצלחתה כזמרת ליווי, סיסי פנתה גם לקריירת סולו. היא זכתה בשני פרסי גרמי על אלבומי הגוספל שלה ב-1996 וב-1997.

סיסי הייתה מעורבת מאוד בקריירה של בתה, וויטני יוסטון. למרות חששותיה הראשוניים מעולם הבידור, היא עודדה את וויטני לשיר בכנסייה ובמועדונים, מה שהוביל בסופו של דבר להצלחתה העצומה של וויטני.

 

 

הקשר בין האם והבת היה חזק, והן שרו יחד בכמה משיריה המפורסמים של וויטני. עם זאת, סיסי נאלצה להתמודד עם הקשיים של בתה, כולל התמכרות לסמים ונישואים בעייתיים.

מותה הטרגי של וויטני ב-2012 היה מכה קשה עבור סיסי. בספרה "Remembering Whitney", היא שיתפה את זיכרונותיה ואת תחושות האשמה והכאב שחוותה כאם.

סיסי יוסטון הותירה אחריה מורשת מוזיקלית עשירה וסיפור חיים מרתק של הצלחה, אהבה ואובדן. היא תיזכר כאחת הדמויות החשובות בעולם הגוספל והמוזיקה הפופולרית האמריקאית.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE