הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פאניקת הפינוי בפלורידה לקראת הוריקן מילטון גורמת לעומסים בכבישים ומחסור בחנויות
לאחר ההרס שגרם הוריקן הלן, רבים נשמעים לאזהרות ועוזבים מהר ככל האפשר. על I-75 ו-I-275 צפונה היוצאים מאזור מפרץ טמפה מכוניות עמדו כמעט בעצירה מוחלטת כל היום

כבישים מהירים היוצאים מפלורידה עמוסים למרחק של קילומטרים רבים, כאשר תושבים מבוהלים מנסים לברוח מהמדינה לפני שהוריקן מילטון יגיע מאוחר יותר השבוע. הוריקן מילטון מדורג כקטגוריה 5, הדירוג הגבוה ביותר בסולם סאפיר-סימפסון לרוחות הוריקן. צפוי כי יגיע עם רוחות חזקות מ-157 מייל לשעה (כ-252 קמ"ש).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תחנות דלק ברחבי המדינה חוות מחסור בדלק, מה שמקשה עוד יותר על הבריחה. מושל פלורידה, רון דסאנטיס, אמר כי המדינה פרסה רבע מיליון גלונים של דלק כדי לחזק את האספקה

 

במחוז הילסבורו, שבו חיים כמעט 1.5 מיליון אנשים באזור מפרץ טמפה, התושבים ממהרים להתפנות לאחר שההנהגה המקומית הורתה על פינוי אזורים A ו-B - למעשה כל מי שגר מיד על החוף או בקרבתו.

"הורינו על פינויים לאזורים A ו-B מסיבה טובה מאוד," אמר ג'ייסון דוהרטי, מפקד מכבי האש במחוז הילסבורו, במהלך תדרוך לעיתונות בטמפה, כפי שדווח על ידי ה"פלורידה פניקס".

"אם תישארו שם, אתם עלולים למות. האנשים שלי עלולים למות בניסיון להציל אתכם. הם גיבורים, אבל בבקשה אל תכניסו אותם למצב הזה. עזרו להם על ידי עזיבת אזורים A ו-B היום."

לאחר ההרס שגרם הוריקן הלן, רבים נשמעים לאזהרות אלה ועוזבים מהר ככל האפשר. I-75 ו-I-275 צפונה היוצאים מאזור מפרץ טמפה עמדו כמעט בעצירה מוחלטת כל היום, על פי סרטון שפורסם על ידי משרד השריף של מחוז הילסבורו.

מדפי סופרמרקט ברחבי מפרץ טמפה ריקים כאשר מפונים מבוהלים חוטפים כל מה שהם יכולים לפני שהם יוצאים לדרך. חלק אף פנו לרשת X כדי לשתף מידע על חנויות מלאות בקרבת מקום. עסקים אחרים מציעים הגנות מפני שיטפונות כמו הצעת שקי חול משלימים עם רכישות.

תחנות דלק ברחבי המדינה חוות מחסור בדלק, מה שמקשה עוד יותר על הבריחה. מושל פלורידה, רון דסאנטיס, אמר כי המדינה פרסה רבע מיליון גלונים של דלק כדי לחזק את האספקה, עם 315,000 גלונים נוספים בדרך נכון ליום שני, על פי WINK.

 

לאחר נחיתת הוריקן הלן, שהרג 14 אנשים בארבע מחוזות באזור מפרץ טמפה, פקידים ומנהיגים מקומיים מוודאים שכל תושב יודע עד כמה גרועה - וקטלנית - תהיה הסופה מקטגוריה 5

 

העיר טמפה עושה כל שביכולתה להגן על הקהילה שלה ולתמוך בה, מציעה חניה חינם בחניונים עם לפחות שלוש קומות כדי לשמור על מכוניות בטוחות משיטפונות. המשמר הלאומי הוזעק מראש, כאשר אצטדיון טרופיקנה, בדרך כלל ביתם של טמפה ביי רייס מה-MLB, הוסב למקלט לחיילים.

לאחר נחיתת הוריקן הלן, שהרג 14 אנשים בארבע מחוזות באזור מפרץ טמפה, פקידים ומנהיגים מקומיים מוודאים שכל תושב יודע עד כמה גרועה - וקטלנית - תהיה הסופה מקטגוריה 5.

"זה הולך להיות אירוע של גאות. זה הולך להיות אירוע של גשם," אמרה ראש עיריית טמפה, ג'יין קסטור, במהלך תדרוך לעיתונות. "זה הולך להיות אירוע של רוח, ואם זה יישאר במסלול הצפוי, אנחנו נמצאים בפני סופה של יותר ממאה שנה עם מילטון. זה העניין האמיתי כאן עם מילטון."

הוריקן מילטון צפוי לחצות את פלורידה החל מיום רביעי או מוקדם ביום חמישי.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE