הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"השלכות בריאותיות חמורות": ריקול דחוף למאות אלפי תבניות ביצים
הריקול הוכרז כבר בחודש שעבר, אבל ה-FDA העלה כעת את רמת הסיכון מחשיפה לאותם ביצים הנגועות בסלמונלה

גורמים רשמיים ממשיכים להזהיר צרכנים ולקרוא לריקול של ביצים שרמת הסכנה שלהן הועלתה כעת לדרגה I, מה שאומר שהביצים עלולות לגרום ל"השלכות בריאותיות שליליות חמורות או מוות".

חוות העופות של מילו בע"מ, Milo's Poultry Farms, שממוקמת בבונדואל, ויסקונסין, פתחה בריקול על הביצים שלה מאז ספטמבר, כאשר גורמים רשמיים קשרו את הביצים להתפרצות סלמונלה. הריקול מתייחס לכל הביצים תחת המותגים Milo’s Poultry Farms ו- Tony’s Fresh Market, עם כל תאריכי התפוגה.

מנהל המזון והתרופות האמריקאי, ה-FDA, אישר ביום שני את סטטוס הריקול העדכני, שכאמור עלה ל-Class I. אתר המנהל ציין כי ריקול מדרגה I הם "מצבים בהם יש סבירות סבירה שהשימוש או החשיפה למוצר יגרמו להשלכות בריאותיות שליליות חמורות או מוות".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ריקול על ביצי Milo's Poultry Farms

 

לפי אתר ה-FDA, הריקול משפיע על 345,417 יחידות של קרטוני ביצים - שווה ערך ליותר מארבעה מיליון ביצים בסך הכל. הביצים נמכרו לחנויות ומסעדות בוויסקונסין, אילינוי ומישיגן במהלך הקיץ.

ה-CDC מדווח כי 65 צרכנים חלו מהביצים ו-24 אחרים אושפזו, אך לא היו מקרי מוות. מחלות דווחו בווירג'יניה, איווה, מינסוטה, קולורדו, יוטה וקליפורניה.

הריקול החל לאחר שה-FDA גילה כי הביצים נמצאו חיוביות לסלמונלה.

"הריקול החל לאחר שה-FDA הודיע לחברה כי דגימות סביבתיות נמצאו חיוביות לחיידק", נכתב בהודעה לעיתונות מטעם ה-FDA, שהוסיף כי הוא "גם ביצע ריצוף גנומי מלא ומצא כי הדגימות היו קשורות לחקירת התפרצות סלמונלה מתמשכת".

סלמונלה גורמת לחום, הקאות והתייבשות, ועלולה להיות קטלנית במיוחד לקשישים ולילדים.

הצרכנים מתבקשים להשליך כל ביצה שנמכרה תחת המותגים "חוות העופות של מילו" ו"השוק הטרי של טוני". ה-CDC מבקש גם מהצרכנים לנקות פריטים ומשטחים שייתכן שנגעו בביצים עליהן הוכרז ריקול.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE