הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פרשיית המין של פאף דדי: העיניים נשואות ליחסים שלו עם ג'סטין ביבר
המעריצים נוברים בסרטונים ישנים של הראפר שון 'דידי' קומבס ושל הזמר הקנדי שהחל את הקריירה שלו בגיל צעיר מאוד, כדי לנסות למצוא רמזים על מה שמסתמן כאחת השערוריות הגדולות של הוליווד

ג'סטין ביבר זינק לתהילה בגיל צעיר לאחר שהמנהל המוזיקלי סקוטר בראון נתקל בקטעי יוטיוב של הזמר הקנדי ב-2008 והתעקש שיטוס לאטלנטה כדי להיפגש ולשתף פעולה עם אשר.

בעקבות שחרור אלבום האולפן הבכורה שלו בשנת 2010 כשהיה רק בן 16, ביבר הפך מיד לאחד האמנים המבוקשים ביותר בחיים, כאשר האלבום זכה לשפע של שבחים.

מבין קשרי התעשייה הרבים, ביבר החל חברות חמקמקה עם שון 'דידי' קומבס, מערכת יחסים שרק לאחרונה נבחנה בעין ביקורתית כאשר ספקולציות המעריצים מתגברות לגבי העניין של דידי בזמר הצעיר, שבועות לאחר שאיל המוזיקה נעצר והואשם בסחיטה; סחר בבני אדם למטרות מין, מרמה או כפייה; והובלה לעיסוק בזנות.

בעוד שביבר נשאר ברובו מחוץ לאור הזרקורים מאז הפשיטה על הבתים של דידי במרץ, ולאחר מכן כתבי אישום שהוגשו בספטמבר האחרון, קטעים של השניים צצו מחדש ברשת על ידי מעריצים שמנסים לנתח את טיב היחסים ביניהם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"שתיקתו של ביבר לגבי דידי עשויה להיות סימן לכך שהוא מתמקד בטיפול בבריאות הנפשית שלו", אמרה ד"ר ג'ן מאן, מחברת הספר 'המדריך מ-A עד Z לגידול ילדים מאושרים ובטוחים בעצמם'. "זה גם יכול להיות סימן לכך שעורכי הדין שלו המליצו לו לא להתייחס למקרה, במיוחד לנוכח גודל וחומרת ההאשמות".

היא הוסיפה: "בנוסף, הוא אב טרי וכנראה מאוד ממוקד בבנו התינוק. בכל מקרה, זה חייב להיות מאוד מלחיץ עבורו".

ג'סטין ואשתו היילי ביבר קיבלו בן בשם ג'ק לעולם באוגוסט. הם חגגו את יום הנישואין השישי שלהם בספטמבר.

באחד הקטעים ששותפו בערוץ היוטיוב של ביבר בנובמבר 2009, דידי הראה לצעיר למבורגיני שהוא תכנן להעניק לזמר כשיגיע לגיל 16.

"יש לו 48 שעות עם דידי, הוא והחבר שלו", אמר קומבס. "הם חווים את הזמנים הכי טובים בחייהם, כמו איפה אנחנו מבלים ומה אנחנו עושים אנחנו לא יכולים לחשוף באמת. אבל זה בהחלט החלום של בן 15".

דידי הוסיף: "קיבלתי משמורת עליו. אתה יודע, הוא חתום אצל אשר ולי הייתה אפוטרופסות חוקית על אשר כשהוא עשה את האלבום הראשון שלו. עשיתי את האלבום הראשון של אשר".

"בוא נלך להשיג כמה בנות", אמר ביבר לקומבס כשנשאל מה הוא רוצה לעשות. "גבר כלבבי", השיב הראפר. "זה מה שאני מדבר עליו".

בפעם אחרת, בשנת 2011, הראפר התראיין לתוכנית האירוח של ג'ימי קימל, שם אמר לו שהוא וביבר "הפכו לחברים בדרך מוזרה".

 

 

"כלומר, לרבים מאיתנו, הוא כמו אח קטן. אתה יודע למה אני מתכוון? הוא לא מפחד להתקשר ולבקש עצה. הוא מישהו שמבחינת התעשייה, תעשיית התקליטים היא משפחה חזקה", אמר קומבס. "הוא מישהו שבהחלט יש לנו את הזרועות שלנו סביבו, ואנחנו רוצים להגן עליו כי הוא באמת אדם כל כך נחמד מלבד הכישרונות שלו. הוא אחד הילדים הכי נהדרים שיכולת להכיר".

כשקימל שאל על מצב הלמבורגיני, קומבס מיהר להגיב: "כן, היה לו את הלמבורגיני ליום או יומיים, והייתה לו גישה לבית. והוא יודע טוב יותר מלדבר על הדברים שהוא עושה עם האח הגדול פאף בטלוויזיה הלאומית".

מעריצים גם החלו להקשיב לשירים ישנים של ביבר בעקבות המעצר של דידי. הלהיט שלו משנת 2020, Lonely, צובר תאוצה שוב ונמכר בכמעט 1,500 עותקים בשבוע שעבר, לפי Luminate. השיר נמכר בפחות מ-100 עותקים בשבוע שלפני כן.

 

23% לא
77% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE