הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משפחתו של טופאק חוקרת: האם יש קשר בין הרצח של הראפר לפאף דדי?
המשפחה של הראפר שנרצח לפני כמעט 30 שנה, שכרה עורך דין מפורסם כדי שיבדוק את הקשר, לכאורה, בין מותו של יקיריהם לבין שון 'דידי' קומבס

משפחתו של טופאק שאקור שכרה עורך דין מפורסם, הידוע בייצוג של ג'יי-זי, אלק בולדווין, ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס ואחרים, כדי לחקור קשר אפשרי בין הרצח שלו לבין שון 'דידי' קומבס.

משפחתו של שאקור שכרה את אלכס ספירו, שותף במשרד Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan, זאת כדי לחקור את קומבס ולקבוע אם הוא קשור למותו של שאקור ב-1996, שהיה בן 25 כאשר נורה למוות בתוך מכונית שעצרה ברמזור אדום בלאס וגאס.

כמעט 30 שנה עברו, והרצח עדיין לא פוענח – כאשר ההתקדמות האחרונה הייתה בשנה שעברה אחרי מעצרו של דוויין 'קיף די' דיוויס באשמת רצח.

דיוויס הודה לכאורה שהיה מעורב בירי, אך טען כי היה במכונית ממנה נורו היריות וכי הוא סיפק את הנשק – אבל האחיין שלו היה זה שלחץ על ההדק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האם פאף דדי קשור לרצח של טופאק?

 

דיוויס האשים את קומבס במעורבות בתכנון הרצח. דיוויס לכאורה אמר לגורמים רשמיים בלאס וגאס ב-2009 שקומבס שילם עבור ההתקפה.

"דיוויס טען בפומבי שהוא רק סיפר על עצמו ולא ניסה לספק ראיות נגד אף אחד אחר בשיחותיו עם המשטרה. עם זאת, הצהרה זו מכחישה טענה זו, שכן הוא רמז ששון קומבס שילם לאריק וון מרטין מיליון דולר עבור הרצח וכן הציע לארגן שיחת טלפון חשאית עם טרנס בראון, הנהג, שבאותה עת עדיין היה בחיים", ציינו התובעים בהגשה לבית המשפט ביולי.

קומבס הכחיש כל מעורבות.

כזכור, בחודש שעבר קומבס הואשם במספר עבירות פדרליות הכוללות סחר בבני אדם וסחיטה. הוא הכחיש את האשמות הללו.

שוג נייט, שנהג במכונית בה היה שאקור כשהתרחש הירי, שיתף מסר לקומבס בפודקאסט שלו Collect Call with Suge Knight.

"אני אגיד לך מה, פאפי, חייך בסכנה כי אתה יודע את הסודות של מי שמעורב בחדר הסודי הקטן הזה שאתם משתתפים בו. אתה יודע שהם הולכים להשיג אותך אם הם יוכלו... הסגרתי את עצמי. לפעמים אתה [חייב] להתמודד עם המוזיקה, זה רוב הזמן", אמר נייט.

מיהו אלכס ספירו?

ספירו החל את הקריירה המשפטית שלו ב-2008 כתובע במשרד התובע המחוזי של מחוז ניו יורק. במהלך תקופתו שם, הוא עזר להרשיע את רודני אלקלה, הידוע גם בכינוי "הרוצח ממשחק ההיכרויות", בשני מקרי רצח שבוצעו בשנות ה-70.

לאחר מכן הוא הפך לעורך דין לענייני משפט ב-2013.

ב-2016, הוא גויס כאחד מעורכי הדין שייצגו את שחקן ה-NFL לשעבר אהרון הרננדז במשפט רצח כפול ובערעור על הרשעת רצח משנת 2015.

הרננדז, שחקן טייט אנד לשעבר של הניו אינגלנד פטריוטס, נמצא אשם ברצח אודין לויד, שהיה בן זוגה של אחות ארוסתו של הרננדז. הוא גם הואשם ברצח הכפול של דניאל דה אברו וספירו פורטדו ב-2012 אך זוכה מאוחר יותר.

ספירו שיתף פעולה עם ג'יי-זי, ששמו האמיתי הוא שון קורי קרטר, במספר עניינים משפטיים, כולל תביעה על עסקת בושם שבה קרטר זכה ב-4.5 מיליון דולר ב-2021.

ספירו היה עורך הדין של בולדווין במשפט הריגה הקשור למותה של הצלמת הלינה האצ'ינס ב-2021. האצ'ינס נורתה למוות על סט הסרט "ראסט" לאחר שבולדווין ירה באקדח אביזרים. ספירו הגיש בקשה לביטול האישום, שאושרה על ידי השופט.

כעת הוא מייצג את אדמס בהאשמות של קשירת קשר לביצוע הונאת כספים, שוחד בתוכנית פדרלית, וקבלת תרומות מסע בחירות מאזרחים זרים; הונאת כספים; בקשת תרומה מאזרח זר; ושוחד.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE